news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

فیلم فانتزی «مالفیسنت: معشوقه‌ی شیطان» در طول هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های دیجیتال و بلو-ری عرضه شد و صدر جدول برترین عناوین ۳۰نما را در اختیار گرفت. این دنباله که با بودجه‌ی ۱۸۵ میلیون دلاری ساخته شد در بازارهای جهانی ۴۸۹ میلیون دلار فروش کرده است. رتبه‌ی دوم این هفته به «زامبی‌لند: دو ضرب» اختصاص یافت که در هفته‌های قبل به بازار شبکه‌ی نمایش خانگی راه یافته بود. «جوکر» برادران وارنر، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با رده‌ی سنی بزرگسال و سودآورترین فیلم اقتباس شده از کتاب‌های کامیک این هفته رده‌ی سوم را تصاحب کرد

«فانوس دریایی» اثر سیاه‌وسفید «رابرت اگرز» با بازی «رابرت پتینسون» و «ویلم دافو» در نقش دو نگهبان یک فانوس دریایی در جزیره‌ای دورافتاده، این هفته در رتبه‌ی چهارم ایستاد و «داستان زناشویی» دیگر فیلم مدعی اسکار امسال به کارگردانی «نوآح بامبک» جایگاه پنجم را از آن خود کرد. انیمیشن «خانواده‌ی آدامز» و «مرد دو پیکره» که روز گذشته با کیفیت بلو-ری عرضه شد به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم قرار گرفتند.

«اغواگران» با بازی «جنیفر لوپز» و «کنستانس وو» هم هنوز یکی از پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نما است و رتبه‌ی هشتم را اشغال کرده. «انگل» ساخته‌ی «بونگ جون هو» و «ایرلندی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» هم این هفته به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم ایستادند.

 

۱۰ فیلم برتر هفته براساس تعداد دانلود:

  ۱. مالفیسنت: معشوقه‌ی شیطان (Maleficent: Mistress of Evil) ۲. زامبی‌لند: دو ضرب (Zombieland: Double Tap) ۳. جوکر (Joker) ۴. فانوس دریایی (The Lighthouse) ۵. داستان ازدواج (Marriage Story) ۶. خانواده‌ی آدامز (The Addams Family) ۷. مرد دو پیکره (Gemini Man) ۸. اغواگران (Hustlers) ۹. انگل (Parasite) ۱۰. ایرلندی (The Irishman)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید