news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۱۲/۱۶

فیلم نامزد اسکار «زنان کوچک» ساخته‌ی «گرتا گرویگ» کارگردان «لیدی برد» (Lady Bird) این هفته با کیفیت وب-‌دی‌ال منتشر شد و رتبه‌ی اول پربازدیدترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما را به خود اختصاص داد. «جومانجی: مرحله‌ی بعد» سونی با بازی «کوین هارت»، «دووین جانسون»، «جک بلک» و «کارن گیلان» طی روزهای گذشته با کیفیت‌ بلو-ری عرضه شد و در رده‌ی دوم قرار گرفت و «بمب خبری» با بازی «نیکل کیدمن»، «شارلیز ترون» و «مارگو رابی» در جایگاه سوم ایستاد.

این هفته فیلم «الماس‌های تراش‌نخورده» با بازی «آدام سندلر» که جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد «ایندیپندنت اسپریت» را برای او به ارمغان آورد این هفته با کیفیت مطلوب بلو-ری عرضه شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. فیلم معمایی «چاقو کشی» به کارگردانی «رایان جانسون» که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اریجینال سال گذشته بود این هفته در رتبه‌ی ششم جای گرفت. «کریس اوانز» تأیید کرده است که در دنباله‌ی این فیلم بازی نخواهد کرد.

«سونیک خارپشت» در روزهای اخیر با کیفیت اچ‌دی‌-ریپ (هارد-ساب شرقی) انتشار یافت و در رتبه‌ی ششم ایستاد. «جیمز مارسدن» ستاره‌ی فیلم به تازگی فاش کرده است که برای بازی در چندین دنباله قرارداد بسته است. «انگل» ساخته‌ی «بونگ جون هو» که در ماه‌های اخیر جوایز سینمایی را درو کرد این هفته جایگاه هفتم را تصاحب کرد و «ریچارد جوول» به کارگردانی «کلینت ایستوود» و بازی «اولیویا وایلد» و «جان هم» رده‌ی هشتم را اشغال کرد. «جوجو خرگوش» ساخته‌ی «تایکا وایتیتی» هم رده‌ی نهم را از آن خود کرد و «فورد در برابر فراری» دهم شد.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما بر اساس تعداد دانلود:

۱. زنان کوچک (دانلود فیلم Little Women با لینک مستقیم)

۲. جومانجی: مرحله‌ی بعد (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم)

۳. بمب خبری (دانلود فیلم Bombshell با لینک مستقیم)

۴. الماس‌های تراش‌نخورده (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم)

۵. چاقوکشی (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم)

۶. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم)

۷. انگل (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم)

۸. ریچارد جوول (دانلود فیلم Richard Jewell با لینک مستقیم)

۹. جوجو خرگوش (دانلود فیلم Jojo Rabbit با لینک مستقیم)

۱۰. فورد در برابر فراری (دانلود فیلم Ford v. Ferrari با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید