news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱/۸

فیلم «جنتلمن‌ها» تازه‌ترین اثر «گای ریچی» با ستارگانی چون «چارلی هانم»، «میشل داکری»، «متیو مک‌کانهی» و «کالین فرل» در اولین هفته‌ی سال شمسی جدید به صدر جدول برترین عناوین ۳۰نما آمد. این فیلم که با بودجه‌ی ۲۲ میلیون دلاری تولید شده بود تنها ۴۸.۴ میلیون دلار فروخت. «پرندگان شکاری» برادران وارنر و دی‌سی نیز که مانند بسیاری از عناوین جدید هفته‌ی گذشته زودتر از موعد در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شده بود، در رده‌ی دوم ایستاد.

انیمیشن «به‌پیش» دیزنی با صداپیشگی «کریس پرت» و «تام هالند» که اکران آن در بعضی کشورهای خاورمیانه به دلیل وجود مضامین همجنس‌گرایانه ممنوع شده بود، پس از تنها دو هفته اکران به صورت دیجیتال (WEB-DL) عرضه شد و در رده‌ی سوم قرار گرفت. «بلاد‌شات» سونی با بازی «وین دیزل» هم عنوان دیگری بود که به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما مجال اکران کامل پیدا نکرد و به شکل زودهنگام در فروشگاه‌های آنلاین به فروش رفت.

«مرد نامرئی» یونیورسال این هفته رتبه‌ی پنجم را از آن خود کرد و «۱۹۱۷» صدر جدول را از دست داد و ششم شد. «راه بازگشت» با بازی «بن افلک» در نقش یک مربی بسکتبال با مشکلات اعتیاد، این هفته رتبه‌ی هفتم را تصاحب کرد و «زنان کوچک» فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم به کارگردانی «گرتا گرویگ» هشتم شد. فیلم جنجالی «شکار» یونیورسال نیز که مانند «مرد نامرئی» پیش از موعد مقرر به صورت دیجیتال عرضه شده این هفته در جایگاه نهم قرار دارد. «دولیل» فیلم شکست‌خورده‌ی «رابرت داونی جونیور» دیگر عنوانی بود که هفته‌ی گذشته به صورت دیجیتال عرضه شد و در رده‌ی دهم ایستاد.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما براساس تعداد دانلود:

 

۱. جنتلمن‌ها (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم)

۲. پرندگان شکاری (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم)

۳. به‌پیش (دانلود فیلم Onward با لینک مستقیم)

۴. بلادشات (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم)

۵. مرد نامرئی (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم)

۶. ۱۹۱۷ (دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم)

۷. راه بازگشت (دانلود فیلم The Way Back با لینک مستقیم)

۸. زنان کوچک (دانلود فیلم Little Women با لینک مستقیم)

۹. شکار (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم)

۱۰. دولیتل (دانلود فیلم Dolittle با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید