news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۳/۳۰

فیلم «الدبوی» این هفته صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نما را در اختیار گرفت. در طول روزهای اخیر پخش آنلاین و کیفیت‌های جدید از این فیلم به کارگردانی «چان-ووک پارک» منتشر و همین مسئله سبب شد این عنوان کره‌ای زبان که در سال ۲۰۰۳ اکران شد دوباره پربیننده شود. فیلم «آرتمیس فاول» به کارگردانی «کنت برانا» هم که هفته‌ی گذشته مستقیماً وارد دیزنی+ شد و استودیو آن را روی پرده نبرد در رده‌ی دوم ایستاده است.

فیلم جنگی «۵ قطره خون» به کارگردانی «اسپایک لی» که بهترین نقدهای دوران فیلمسازی این کارگردان را دریافت کرده در رده‌ی سوم جای گرفته است. انیمه‌ی «فرزند آب‌وهوا» این هفته چهارم شد و «کاپون» با بازی «تام هاردی» رتبه‌ی پنجم را تصاحب کرد. فیلم نیمه‌-اتوبیوگرافیکال «سلطان استتن آیلند» با بازی «پیت دیویدسون» که در لحظات آخر از پرده‌های سینما پایین آمد و مستقیماً در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شد این هفته ششم شد.

«باید می‌رفتی» با بازی «کوین بیکن» و «آماندا سایفرید» عنوان جدید دیگر هفته بود که به رتبه‌ی هفتم رسید. «تاریخچه‌ی خصوصی دیوید کاپرفیلد» با بازی «دو پتل» و کارگردانی «آرماندو ایانوچی» که به تازگی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شده جایگاه هشتم را از آن خود کرده و انیمیشن «به‌پیش» با صداپیشگی «کریس پرت» و «تام هالند» در رده‌ی نهم ایستاده است. فیلم اکشن جدید «نیروی طبیعت» با بازی «مل گیبسون» و کارگردانی «مایکل پولیش» نیز در طول هفته‌ی گذشته جایگاه دهم را کسب کرد.

از جمله‌ی آینده فیلم‌های کمدی «یوروویژن» (دانلود فیلم Eurovision با لینک مستقیم) و «مقاومت‌ناپذیر» (دانلود فیلم Irresistible با لینک مستقیم) منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود به فهرست ۱۰ فیلم برتر ۳۰نما راه پیدا کنند.

۱۰ فیلم برتر هفته:

۱. اولدبوی (دانلود فیلم Oldboy با لینک مستقیم)

۲. آرتمیس فاول (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم)

۳. ۵ قطره خون (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم)

۴. فرزند آب‌وهوا (دانلود فیلم Weathering with You با لینک مستقیم)

۵. کاپون (دانلود فیلم Capone با لینک مستقیم)

۶. سلطان استتن آیلند (دانلود فیلم The King of Staten Island با لینک مستقیم)

۷. باید می‌رفتی (دانلود فیلم You Should Have Left با لینک مستقیم)

۸. تاریخچه‌ی خصوصی دیوید کاپرفیلد (دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield با لینک مستقیم)

۹. به‌پیش (دانلود فیلم Onward با لینک مستقیم)

۱۰. نیروی طبیعت (دانلود فیلم Force of Nature با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید