news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۶/۲۹

فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» سونی که پرفرو‌ش‌ترین فیلم استودیو شد، هفته‌ی گذشته با کیفیت بلو-ری منتشر شد و صدر جدول را در اختیار گرفت. این فیلم ممکن است آخرین حضور «تام هالند» و شخصیت «پیتر پارکر» در دنیای سینمایی مارول باشد. «داستان اسباب بازی ۴» دیگر فیلم پرفروش تابستان امسال سرانجام با کیفیت وب‌ریپ غیررسمی عرضه شد و رتبه‌ی دوم را اشغال کرد. پس این انیمیشن فیلم اکشن «آنا» به کارگردانی «لوک بسون» که در گیشه توفیقی نداشت در رده‌ی سوم ایستاده است.

«سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شا» هم که در ماه‌های گذشته فروش بالایی را در بازارهای بین‌المللی به ثبت رساند، رتبه‌ چهارم را تصاحب کرده است. «آنابل به خانه می‌آید» فیلم جدید دنیای «احضار روح» هم این هفته با کیفیت‌های وب‌دی-ال عرضه شد و به رده‌ی پنجم رسید. «انگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» برنده‌ی نخل طلای کن که یکی از مدعیان کسب اسکار در بخش بهترین فیلم بین‌المللی است این هفته هم با استقبال مواجه شد و رتبه‌ ششم را از آن خود کرد.

فیلم «دیروز» عنوان دیگری بود که هفته‌ی گذشته با کیفیت بلو-ری انتشار یافت و در رتبه‌ی هفتم ایستاد. «ققنوس تاریکی» فاکس، فیلم شکست‌خورده‌ی تابستان این هفته هشتم شد و بازسازی لایو-اکشن «علاءالدین» دیزنی در رتبه‌ی نهم قرار گرفت. ریبوت «بازی بچه‌گانه» با بازی «آبری پلازا» و صداپیشگی «مارک همیل» دهمین فیلم برتر هفته براساس تعداد دانلود بود.

 

فهرست ۱۰ فیلم برتر هفته براساس تعداد دانلود (۱۳۹۸/۶/۲۹):

 

۱. مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

۲. داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4)

۳. آنا (Anna)

۴. هابز و شا (Fast & Furious presents: Hobbs & Shaw)

۵. آنابل به خانه برمی‌گردد (Annabelle Comes Home)

۶. انگل (Parasite)

۷. دیروز (Yesterday)

۸. ققنوس تاریکی (Dark Phoenix)

۹. علاءالدین (Aladdin)

۱۰. بازی بچگانه (Child’s Play)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید