news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما - ۱۳۹۸/۲/۱۳

با انتشار کیفیت‌های مطلوب‌تر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»، این فیلم که در حال حاضر با ۱.۸ میلیارد دلار پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شناخته شده، در صدر فهرست برترین عناوین ۳۰نما بر اساس تعداد دانلود باقی ماند. فیلم «مبارزه با خانواده‌ام» با بازی «لینا هدی»، «فلورنس پیو» و «دووین جانسون» و کارگردانی «استیون مرچنت» این هفته با کیفیت‌های مختلف در دسترس قرار گرفت و به رده‌ی دوم آمد.

«تعقیب ‌وگریز سرد» با بازی «لیام نیسن»، «امی رسوم» و «لورا درن» با انتشار کیفیت وب-دی‌ال در رتبه‌ی سوم جای گرفت. فیلم «به شدت شرور، و به شکلی هراس‌انگیز شیطانی و پست» با بازی «زک افران» و «جیمز هتفیلد» نیز این هفته به صورت کیفیت وب-دی‌ال منتشر شد و رتبه‌ی هشتم را به خود اختصاص داد.

  ۱. انتقام‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) ۲. مبارزه با خانواده‌ام (Fighting with My Family) ۳. تعقیب‌وگریز سرد (Cold Pursuit) ۴. شیشه (Glass) ۵. چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم: دنیای مخفی (How to Train Your Dragon: The Hidden World) ۶. کاپیتان مارول (Captain Marvel) ۷. ویرانگر (Destroyer) ۸. به شدت شرور، و به شکلی هراس‌انگیز شیطانی و پست (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) ۹. کشیدن روی آسفالت (Dragged Across Concrete) ۱۰. روز مرگ مبارک ۲ (Happy Death Day 2U)  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید