news-background
news-background

برترین سریال‌های ۳۰نما در یک ماه گذشته – دی ماه ۱۳۹۸

فصل دوم «آموزش جنسی» شبکه‌ی نت‌فلیکس در ماه گذشته عرضه شد و صدر جدول را در اختیار گرفت. فصل جدید سریال از مجموع ۳۰ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرده است. جایگاه دوم در دی ماه گذشته به «وایکینگ‌ها» اختصاص یافت که در حال پخش از شبکه‌ی هیستوری است و اپیزود دهم و پایانی فصل ششم ۵ فوریه روی ایر می‌رود. این فصل از سریال از منتقدین «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۳ درصد دریافت کرده است.

سریال «بی‌شرم» شبکه‌ی شوتایم که اخیراً اعلام شد با فصل یازدهم به پایان می‌رسد در این ماه در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است. فصل دهم در قالب دوازده اپیزود ساخته شده و تاکنون ۱۱ اپیزود آن روی ایر رفته است. مینی‌سریال «بیگانه» که شبکه‌ی اچ‌بی‌او آن را براساس رمان «استیون کینگ» به تولید رسانده جایگاه چهارم را در اختیار گرفته است. «ویچر»، پربیننده‌ترین سریال جدید تاریخ نت‌فلیکس در ماه گذشته همچنان یکی از پربازدیدترین عناوین ۳۰نما بود و رتبه‌ی پنجم را تصاحب کرد.

«ماجراجویی هراس‌انگیز سابرینا» که فصل سوم آن هفته‌ی گذشته از نت‌فلیکس روی ایر رفت، رده‌ی ششم را از آن خود کرد. سریال «فراطبیعی» شبکه‌ی سی‌دابلیو در ماه گذشته هفتم شد و «ریک و مورتی» در رده‌ی هشتم ایستاد. «ارو» دیگر سریال شبکه‌ی سی‌دابلیو که فصل هشتم آن در حال پخش است و اپیزود پایانی فصلش سه‌شنبه آینده روی ایر می‌رود، جایگاه نهم را اشغال کرد. سریال «دوستان» شبکه‌ی ان‌بی‌سی نیز که به تازگی تولید ویژه‌برنامه‌ی آن با مانع مواجه شده، در ماه گذشته دهمین سریال برتر ۳۰نما شد.

 

۱۰ سریال برتر ۳۰نما در یک ماه گذشته:

  ۱. آموزش جنسی (Sex Education) ۲. وایکینگ‌ها (Vikings) ۳. بی‌شرم (Shameless) ۴. بیگانه (The Outsider) ۵. ویچر (The Witcher) ۶. ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina) ۷. فراطبیعی (Supernatural) ۸. ریک و مورتی (Rick and Morty) ۹. ارو (Arrow) ۱۰. دوستان (Friends)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵

آقا sex education عالی بود عالی

نمایش اسپویل