news-background
news-background

«برایان کرانستون»: نگران سلامت عقلی طرفداران ترامپ هستم

کرانستون در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا به کووید-۱۹ در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «دیگر نگران سلامت عقلی رئیس جمهور نیستم.»

«برایان کرانستون» ستاره‌ی سریال «برکینگ بد» (دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم) آخر هفته‌ی گذشته همزمان با افزایش انتقادات از واکنش «دونالد ترامپ» در برابر ویروس کرونا در شبکه‌های اجتماعی با لحنی تند به رئیس جمهور آمریکا تاخت. ترامپ توصیه کرده بود که افراد با خوردن مواد ضد-عفونی‌کننده با ویروس کرونا مبارزه کنند. این اظهارات عجیب شرکت‌های تولید‌کننده‌ی این مواد را وادار کرد با انتشار بیانیه‌ای تأکید کنند که خریداران نباید این محصولات را مصرف کنند. بنابر اعلام «ان‌بی‌سی نیوز»، گزارش مسمومیت ناشی از مصرف مواد ضد-عفونی‌کننده پس از اظهارات ترامپ در شهر نیویورک دو برابر شده است. کرانستون در صفحه‌ی توئیترش نوشته است که دیگر اعتقادی ندارد که ترامپ فردی عاقل است.

کرانستون می‌گوید: «دیگر نگران سلامت عقلی رئیس جمهور نیستم. او عاقل نیست. و پی بردن به بیماری او مرا نه از خشم، بلکه از اندوهی عمیق سرشار می‌کند. مسئله‌ای که نگرانش هستم سلامت عقلی کسانی است که هنوز از این مرد عمیقاً پریشان‌احوال حمایت می‌کنند تا رهبر کشورمان شود.»

کرانستون مدت‌هاست که یکی از مخالفان ترامپ است. او دسامبر سال ۲۰۱۸ در مورد ارتباط رئیس جمهور و شخصیت «هاوارد بیل» که در تئاتر «شبکه» (Network) نقش آن را بازی می‌کند گفته بود: «آن‌ها حامل یک پیام‌اند، و برای بیان آن تریبونی در اختیار دارند. آن‌ها می‌توانند شمار کثیری از افراد را مجاب کنند که پیام مهمی برای ارائه دارند و دنباله‌روی خود کنند. اما ترامپ چیزهایی می‌گوید که حقیقت ندارند و بیگانه‌ستیزی و تبعیض از آن می‌بارد.»

تابستان گذشته وقتی کرانستون برای بازی در «شبکه» برنده‌ی جایزه‌ی تونی شد، روی صحنه بار دیگر از فرصت استفاده کرد تا ترامپ و اقداماتش علیه رسانه‌ها را نکوهش کند. او گفت:‌ «ژورنالیست‌ها در واقع در خط مقدم جستجوی حقیقت‌اند. رسانه دشمن ملت نیست. عوام‌فریب دشمن ملت است.»

کرانستون امسال در درام خانوادگی «ایوان منحصربه‌فرد» (The One and Only Ivan) دیزنی در یکی از نقش‌های مکمل ظاهر می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۵۸

شما نگران سلامت عقل خودت باش که مثل سلبریتی های ایرانی چیزی از سیاست حالیت نیست!!!!

نمایش اسپویل