news-background
news-background

«برایان کرانستون» و «آنت بنینگ» در Jerry and Marge Go Large پارامونت پلاس بازی می‌کنند

 

«برایان کرانستون» و «آنت بنینگ» به فیلم «جری و مارج عیاشی می‌کنند» (Jerry and Marge Go Large) پارامونت پلاس که بر اساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد بازی می‌کنند.

«دیوید فرانکل» که «شیطان پرادا می‌پوشد» (The Devil Wears Prada) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. «برد کوپلند» نویسنده فیلمنامه پروژه‌ای است که مستقیماً وارد شبکه پارامونت پلاس خواهد شد. «جیل نتر» که در تولید «زندگی پی» (Life of Pi) مشارکت کرده با کمپانی «لونتاین» تهیه‌کننده پروژه است.

کرانستون نقش «جری سلبی» را بازی می‌کند، یک مرد بازنشسته که یک خطای ریاضی در لاتاری ماساچوست کشف می‌کند و با کمک همسرش مارج، ۲۷ میلیون دلار برنده می‌شوند و از آن برای احیای شهر کوچک خود استفاده می‌کنند.

کرانستون اخیراً در سریال «عالیجناب» (Your Honor) شبکه شوتایم دیده شده. او با بازی در سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) به شهرت جهانی رسید و در عرصه سینما در فیلم‌های «مزیت» (The Upside) مقابل «کوین هارت»، «نیکل کیدمن» و «گلشیفته فراهانی» و «ایوان منحصر به فرد» (The One and Only Ivan) نقش‌آفرینی کرده است.

بنینگ که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد نقش «مارج سلبی» را بازی می‌کند. او اخیراً در فیلم «گزارش» (The Report) مقابل «آدام درایور» بازی کرده و نامزد گلدن گلوب شده است. بنینگ سال آینده در «مرگ روی نیل» (Death On The Nile) «کنت برانا» در کنار «گل گدوت» دیده خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید