news-background
news-background

برایان کرانستون، میلا کنیس و آرمی هامر در "Jackpot"

فکر میکنید از ترکیب برایان کرانستون، میلا کنیس و آرمی هامر و جو نسبو چه چیزی تولید میشود؟ شاید جواب این سوال انقدرها هم ساده نباشد،اما اجازه دهید ما شما را راهنمایی کنیم؛نتیجه این دورهمی ساخت نسخه Remake فیلم اکشن کمدی سال 2011 یعنی "Jackpot" میباشد.

این فیلم که بر اساس یکی از داستان های نسبو پیاده سازی شده،شاید بیش از انچه که یک کمدی باشد؛یک عنوان جایزه بگیری باشد.چرا که داستان اینگونه اغاز میشود که مردی در یک کلاب شبانه از خواب برمیخزد یا به هوش می اید،درحالی که یک شات گان در دستان اوست و توسط تعدادی جسد مرده محاصره شده است.در همین حال پلیس ها نیز تفنگ هایشان را به سمت او نشانه گرفته اند.ظاهرا ان چنان هم داستان خنده داربه نظر نمیرسد.نظر شما چیست ؟

ان چه که از گزارشات "Deadline" به دست رسیده این است که برای هر یک از کارکترها هنوز شخصیتی معین نشده است یا لاقل جایی درز نکرده است.خبر دیگر این که هنوز هم ستارگان جدیدی قرار است به این لیست اضافه شوند که یکی ازان ها "جنیفر گارنر" است که اکنون درحال مکاتبه برای پیوستن به تیم میباشد.اقای گلاک قرار است کارگردانی این عنوان و دیو کالاهام نویسنده فیلمنامه این عنوان است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

درباره شخصیت های انتخاب شده به خصوص درمورد کرانستون سوال های زیادی است؛که شاید اولین ان چرا او ؟ برای یک فیلم کمدی ؟شخصیت او کم تر در فیلم های کمدی دیده شده واین تعجب همگان را برانگیخته.درحال حاضر تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم در دست نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید