news-background
news-background

«برایان فولر»: پخش Hannibal از نت‌فلیکس بلیت ساخته‌شدن فصل چهارم است؛ ان‌بی‌سی «جان کیوسک» را برای نقش «هانیبال» می‌خواست

«برایان فولر» و عوامل سریال «هانیبال» برای تولید فصل چهارم آمادگی کامل دارند و تنها به دنبال یک شبکه‌ی پخش‌کننده‌اند.

 

به محض انتشار فصل‌های پیشین «هانیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) از نت‌فلیکس، هواداران سریال در سراسر دنیا شروع به گمانه‌زنی در مورد احتمال ساخته شدن فصل چهارم کردند، درست همان‌گونه که نت‌فلیکس فصل‌های جدیدی برای «لوسیفر» (دانلود سریال Lucifer با لینک مستقیم) شبکه‌ی فاکس بسیاری عناوین دیگر تولید کرده بود. به نظر می‌رسد که «برایان فولر» خالق سریال هم دقیقاً به همین مسائل می‌اندیشد. او که مدت‌هاست که از تمایلش برای ساختن اپیزودهای جدید می‌گوید، به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» ابراز امیدواری کرده است که انتشار سه فصل اول «هانیبال» از نت‌فلیکس بلیت ساخته‌شدن اپیزودهای بعدی باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فولر در مورد قرارداد جدید با نت‌فلیکس می‌گوید: «چیزی که من در مورد پخش [فصل‌های قبلی] سریال از نت‌فلیکس دوست دارم این است که ممکن است آن‌ها را به ساختن قسمت‌های جدید تشویق کند. اما هیچ‌کس در این خصوص چیزی به من نگفته و باور بفرمایید مثل فاحشه‌ها از پنجره آویزان شده‌ام و خودنمایی می‌کنم. آن‌ها می‌دانند که من آماده‌ام.»

او در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که ماه‌ها برای انتخاب «مدس میکلسن» برای نقش اصلی جنگیده است: «در مورد اینکه چه کسی باید نقش «هانیبال لکتر» را بازی کند آشوبی به پا شده بود، و اختلاف نظراتی وجود داشت در مورد اینکه یک شبکه‌ی تلویزیونی سنتی [مثل ان‌بی‌سی] چه انتظاری از یک بازیگر نقش اول دارد و ما چه انتظاری از بازیگر نقش «هانیبال لکتر» داریم. فکر می‌کنم شبکه بازیگر می‌خواست که بیشتر توی چشم، و بیشتر متعلق به جریان اصلی و بیشتر آمریکایی باشد.»

فولر می‌گوید از ابتدا خواهان انتخاب میکلسن بوده، اما شبکه معتقد بود که او «اروپایی است.» به نظر می‌رسد که مدیران ان‌بی‌سی بر این باور بوده‌اند که مخاطبین با نگاه کردن به میکلسن فکر می‌کرده‌اند «بله من باور می‌کنم که او آدم می‌خورد»، بنابراین راه حلشان این بود که بازیگرانی چون «جان کیوسک» و «هیو گرنت» را انتخاب کنند. فولر می‌گوید: «من می‌گفتم نظرتان در مورد «مدس میکلسن» چیست؟ آن‌ها می‌گفتند «جان کیوسک» چطور است؟»

فولر پیش‌تر گفته بود: «کاش چیزی قطعی شده بود. مذاکراتی با هیو و مدس و بازیگران داشته‌ام، در مورد اینکه «این کاری است که انجام می‌دهیم اگر قرار باشد برگردیم.» ایده‌هایی وجود دارد که من در موردشان هیجان‌زده‌ام و داستان فصل سوم را به پیش می‌راند. اما با من تماس نگرفته‌اند. به هر دری زده‌ام. [مارتا دی لورنتیس تهیه‌کننده] و من، هر چند سال یکبار، در به در به دنبال این هستیم که ببینیم آیا کسی به بازگشت علاقه‌مند هست یا نه. بزرگ‌ترین مشکل این است که سریال به شبکه‌ی دیگری تعلق دارد.»

هرچند سه اول «هانیبال» از ان‌بی‌سی پخش شد، اما مالکیت سریال در اختیار این شبکه نیست. این سریال درام جنایی توسط بخشی از کمپانی فرانسوی «گومو» تولید شده، به این معنا که فولر پس از کنسل شدن سریال در سال ۲۰۱۵ می‌توانست آن را در شبکه‌ی دیگری ادامه دهد. تاکنون هیچ شبکه‌ای تمایل نشان نداده اما فولر امیدوار است که نت‌فلیکس دیر یا زود در صورت افزایش بینندگان پیشنهادی ارائه دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷

امیدوارم تمدید بشه و ادامش با کیفیت ساخته بشه.

نمایش اسپویل
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۸

خدا کنه . بد جایی کنسل شد . کم سریال ندیدم اما هانیبال همیشه تاپ تنم بوده

نمایش اسپویل