news-background
news-background

«برایان تایری هنری» از فیلم‌های Joker و Quiet Place 2 می‌گوید

مهمترین رابطه در «جوکر» بین شخصیت «آرتور فلک» با بازی «واکین فینیکس» و مادر او شکل می‌گیرد.

«برایان تایری هنری» پس از درخشش در سریال «آتلانتا» فرصت بازی در فیلم‌های «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) و «بیوه‌ها» (Widows) را پیدا کرد، اما به زودی استعدادهایش را در فیلم‌های مهمتری از جمله «جوکر» (Joker) و «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place 2) به نمایش خواهد گذاشت. از داستان هیچ‌یک از این دو عنوان اطلاعات زیادی منتشر نشده اما هنری به تازگی در مصاحبه با «آبزرور» جزئیات تازه‌ای از فیلم‌ها فاش می‌کند.

هنری با اشاره به فیلم «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» با بازی «واکین فینیکس» در نقش شخصیت شرور دنیای «بتمن» می‌گوید فیلم سعی می‌کند پیشینه‌ی شخصیت اصلی را روایت کند و با «بروس وین»/«بتمن» کاری ندارد. او می‌گوید: «شخصیت‌های شرور هیچ‌گاه شرور به دنیا نمی‌آیند، بلکه [با گذر زمان] شرور می‌شوند. رویدادی در زندگی آن‌ها سبب می‌شود از از بشریت قطع امید کنند؛ کاستی‌های بشر را می‌بینند و احساس می‌کنند که باید اصلاحش کنند. در فیلم «جوکر» خواهید دید که او انسانی شاد بوده و سعی می‌کند امیدی در بشریت بیابد تا اینکه ناامید می‌شود و چاره‌ای جز این ندارد که تغییری ایجاد کند.»

هنری می‌گوید رابطه‌ی تعیین کننده در فیلم میان شخصیت «آرتور فلک» با بازی فینیکس و مادر او با بازی «فرانسیس کانروی» شکل می‌گیرد. در تریلر فیلم «جوکر» دیدیم که آرتور از مادر سالخورده‌اش مراقبت می‌کند و به نظر می‌آمد که مرگ او موجب طغیان آرتور می‌شود.

هنری می‌گوید: «به رابطه‌ی مادر و پسری اشاره‌هایی خواهد شد. در فیلم می‌بینید که او روزگاری توانایی عشق‌ورزی داشته. اما در نهایت، به نظر من فیلم در مورد دگرگونی شخصیت اوست، اینکه چگونه به چنین شخصیت شروری تبدیل می‌شود.»

هنری در خصوص قسمت دوم فیلم ترسناک «یک جای آرام» به کارگردانی «جان کرازینسکی» اطلاعات زیادی فاش نمی‌کند جز اینکه در این دنباله خانواده‌ی ابوت می‌فهمند که تنها بازماندگان دنیا نیستند. «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیموندز» و «نوآح جوپ» در قسمت جدید نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند. در مورد شخصیت هنری اطلاعاتی منتشر نشده.

هنری می‌گوید:‌ «در مورد اینکه این حوادث چگونه روی داده پاسخ‌هایی ارائه خواهد شد. فکر می‌کنم مردم دوست دارند این سؤال پاسخ داده شود. اما جنبه‌ی متفاوتی از قضیه را خواهید دید... انسان‌های دیگری که نجات‌یافته‌اند.»

«جوکر» توسط برادران وارنر در تاریخ ۴ اکتبر و «یک جای آرام ۲» در ۱۵ می ۲۰۲۰ اکران می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۰۳

آخر نفهمیدیم اسم این هنرپیشه چیه!!! واکین فینیکس (به انگلیسی: Joaquin Phoenix) که با نام واکین رافائل باتوم (به اسپانیایی: Joaquín Rafael Bottom) زاده شد و پیشتر لیف فینیکس (به انگلیسی: Leaf Phoenix) شناخته می‌شد، خوآکین فینیکس هم بهش میگن!

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶

تو ترجمه انگلیسی که همه بهش واکین فینیکس میگن. تو ایران خیلیا میگن خواکین فینیکس. ولی در کل درستش همون واکین فینیکس هست.

نمایش اسپویل