news-background
news-background

برادران وارنر کره نقش پریانکا چوپرا در Matrix Resurrections را فاش کرد

صفحه برادران وارنر کره جنوبی بازگشت یکی از شخصیت‌های کلیدی «ماتریکس» را تأیید کرده است.

 

فیلم «رستاخیزهایی ماتریکس» (Matrix Resurrections) به کارگردانی «لانا واچوفسکی» غافلگیری‌های زیادی برای دوستداران چندگانه خواهد داشت، اما یکی از آن‌ها چند هفته پیش از اکران فاش شده است. یکی از تئوری‌های هواداران پس از انتشار اولین تریلر «رستاخیزها» این بود که «پریانکا چوپرا» در قسمت چهارم «ماتریکس» نقش نسخه‌ای بزرگسال از شخصیت «ساتی» را بازی می‌کند که در «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) دیده شده بود.

در تریلر رسمی فیلم نماهایی از چوپرا در حال خواندن «آلیس در سرزمین عجایب: آنسوی آینه» (Alice in Wonderland: Through the Looking Glass) نوشته «لوییس کارول» به نمایش درآمده بود. ساتی برنامه‌ای بود که به دلیل نداشتن هدف مشخص باید حذف می‌شد – اما والدین او با مروونژی به توافق رسیدند و نجاتش دادند.

صفحه اینستاگرام برادران وارنر کره تصویری از چوپرا به اشتراک گذاشته و عبارتی به نگارش درآورده که ترجمه آن هشتگ ساتی و «پریانکا چوپرا» است.

علاوه بر «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» در نقش نئو و ترینیتی، «جیدا پینکت اسمیت» و «لمبرت ویلسون» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند. اما «لارنس فیشبورن»، «هوگو ویوینگ» و اخیراً «جینا تورس» تأیید کرده‌اند که برای قسمت چهارم بازنخواهند گشت. شخصیت‌های جدید داستان «نیل پاتریک هریس»، «جاناتان گراف»، «پریانکا چوپرا جونز»، «جسیکا هنویک»، «یحیی عبدالمتین دوم» و بسیاری دیگر خواهند بود.

«رستاخیزهای ماتریکس» ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید