news-background
news-background

برادران وارنر تاریخ انتشار بلو-ری Tenet در اواسط دسامبر را تکذیب کرد

شایعه‌ی انتشار دیسک‌های بلو-ری فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) در تاریخ ۱۵ دسامبر و همزمان با تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰ توسط استودیوی برادران وارنر تکذیب شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «ما در این رابطه هیچ اعلامیه‌ای منتشر نکرده‌ایم، بنابراین هر چیزی که در این مقطع در فضای آنلاین به فروش برسد غیررسمی است.»

«تنت» با این وجود، ممکن است همچنان در تعطیلات سال نو پیش رو بر روی دیسک‌های بلو-ری عرضه شود. این فیلم به کارگردانی «کریستفر نولان» تا اکران روی پرده‌های سینما مسیر دراز و پر پیچ‌وخمی را طی کرده و چندین بار به علت محدودیت‌های ویروس کرونا به تعویق افتاده. این فیلم سرانجام در ابتدای ماه سپتامبر اکران شد اما در اولین هفته‌ی اکران داخلی حدود ۱۰ میلیون دلار فروخت. وارنرها بر خلاف سنت همیشگی آمار فروش روزانه‌ی این فیلم را اعلام نمی‌کند و به آمار هفتگی بسنده کرده است. این در حالی است که سالن‌های سینما در بازارهای کلیدی نیویورک و لس‌آنجلس همچنان بسته‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این فیلم جاسوسی و اکشن با بازی «جان دیوید واشینگتن» و «رابرت پتینسون» اولین بلاک‌باستر تابستانی امسال بود که ابتدا برای اکران در ماه ژوئیه و سپس آگست و در نهایت سپتامبر در نظر گرفته شد. بسیاری از استودیوهای دیگر تحت تأثیر فروش این فیلم در سالن‌های سینما، تاریخ اکران فیلم‌های‌شان را تغییر دادند. دیزنی تمامی فیلم‌های خود به جز یک مورد را از تقویم سال ۲۰۲۰ حذف کرده است.

«بلو-ری فرم» گزارش داده بود که دیسک‌های فیزیکی «تنت» ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰، ده روز پیش از کریسمس منتشر خواهند شد و پیش‌فروش آن‌ها از ۳ نوامبر آغاز می‌شود. تاریخ پخش فیلم در پلتفرم‌های دیجیتال در حال حاضر نامشخص است.

پیش‌بینی شده است که «تنت» در سراسر دنیا دست کم ۵۰۰ میلیون دلار فروش کند. فروش جهانی این فیلم آخر هفته‌ی گذشته از ۲۸۰ میلیون دلار عبور کرده است. برادران وارنر با انتشار دیسک‌های بلو-ری عملاً اشتیاق مخاطبین به حضور در سالن‌های سینما را از بین خواهد برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید