news-background
news-background

«برادران روسو» و نویسندگان Avengers: Endgame پایان متفاوت و دیگر ناگفته‌های فیلم را فاش کردند

آنتونی و جو روسو کارگردانان «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» به مناسبت اولین و دومین سالگرد اکران فیلم‌ها پایان‌های متفاوت آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی فاش کردند.

«کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی بعضی از اسرار فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) را فاش کردند و سپس با «برادران روسو» همراه شدند تا بخشی از آن فیلم را به همراه هواداران به صورت زنده از اینستاگرام ببینند. آن‌ها برای نمونه فاش کردند که آب جویی که شخصیت «ثور» با بازی «کریس همسورث» می‌نوشد درواقع آب جوی محبوب «جو روسو» است.

«استیون مک‌فیلی» می‌گوید نسخه‌های مختلفی از نحوه‌ی نجات پیدا کردن «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» از «ایبانی ما» توسط «مرد آهنی» با بازی «رابرت داونی جونیور» و «مرد عنکبوتی» با بازی «تام هالند» وجود داشته است. در یکی از آن‌ها «تونی استارک» برای استرنج یک لباس نانو می‌فرستد و او را به «دکتر استرنج آهنی» تبدیل می‌کند.

در «جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avengers: Infinity War با لینک مستقیم) شخصیت «تانوس» با بازی «جاش برولین» نیمی از جمعیت دنیا را با در اختیار گرفتن شش سنگ بی‌نهایت از بین می‌برد. «سنگ روح» در تصرف «سرخ جمجمه» در سیاره‌ای دورافتاده به نام «ورمیر» بود. دست‌یابی به این سنگ نیازمند دادن یک قربانی است و به همین علت «تانوس» دخترش «گامورا» با بازی «زوئی سالدانا» را می‌کشد. در حالی که «بیوه‌ی سیاه» با بازی «اسکارلت جوهانسون» نیز در «آخر بازی» جان خودش را قربانی می‌کند تا این سنگ در اختیار «شاهین‌چشم» با بازی «جرمر رنز» قرار بگیرد.

با این حال، نویسندگان و کارگردانان فیلم اعتراف می‌کنند که در مراحل ابتدایی توسعه می‌خواستند «کاپیتان آمریکا» را برای «سنگ بی‌نهایت» قربانی کنند اما این گزینه به زودی از روی میز کنار می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برادران روسو و نویسندگان فیلم در ۴۸ ساعت گذشته نکات ریز و درشت بسیاری را به اشتراک گذاشته‌اند که می‌توانست «آخر بازی» و «جنگ بی‌نهایت» را دگرگون کند. نویسندگان فاش می‌کنند که در اولین پیش‌نویس فیلمنامه قرار نبود گروه به حوادث قسمت اول «انتقام‌جویان» بازگردند بنابراین صحنه‌ی مقابله‌ی «کاپیتان آمریکا» با «کاپیتان آمریکا» ممکن بود ساخته نشود.

یکی از بحث‌برانگیز‌ترین صحنه‌های «آخر بازی» در یک سوم پایانی فیلم روی داد وقتی که «استیو راجرز/کاپیتان آمریکا» در مقابل «تانوس» موفق شد «میولنیر» چکش «ثور» را به دست بگیرد. این صحنه نظریه‌پردازی‌های چندین ساله‌ی هواداران را تأیید می‌کرد اما به نظر می‌رسد که شکل‌گیری این لحظه کمی پیچیده بوده است. نویسندگان فیلم می‌گویند راجرز در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» به این علت موفق به بلند کردن چکش نشد که راز کشته شدن والدین «تونی استارک» توسط «باکی بارنز/سرباز زمستان» را در سینه داشت، مسئله‌ای که تا «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) برملا نشده بود. با این حال، بعضی هنوز معتقدند که «کاپیتان آمریکا» در تمام طول زندگی‌اش شایسته‌ی برداشتن چکش بوده و در فیلم «عصر اولتران» به خواسته‌ی خود آن را بلند نکرد.

نکته‌ی دیگری که شب گذشته فاش شد این بود که «هالک» در «سنگ روح» چه کسی را می‌بیند. در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت»، «تانوس» به «عالم روح» منتقل می‌شود و با «گامورا»ی جوان ملاقات می‌کند. در این دنیا کسانی که افراد استفاده کننده از «سنگ روح» با عواقب اعمال‌شان روبرو می‌شوند. تا پایان «آخر بازی» دو شخصیت دیگر از «مک‌گافین» استفاده می‌کنند.

در مورد «تونی استارک»، او نسخه‌ی بزرگسال دخترش با بازی «کاترین لنگفورد» را می‌بیند. این صحنه در نسخه‌ی اکران شده وجود نداشت اما به همراه دیسک‌های بلو-ری عرضه شد. اما «هالک» به گفته‌ی نویسندگان فیلم در «عالم روح» با «هالک» برخورد می‌کند که لجوج‌تر از همیشه است. این صحنه هرگز به کات نهایی فیلم راه پیدا نکرد.

«کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» فاش می‌کنند که در کات کارگردان فیلم صحنه‌های بیشتری از ساندویچ کره‌ی بادام‌زمینی خوردن «بیوه‌ی سیاه/ناتاشا رومانوف» وجود داشته است. مارکوس به شوخی می‌گوید هواداران باید مانند فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) که کات کارگردان آن هنوز منتشر نشده، کمپینی به راه بیندازند و خواستار عرضه شدن کات کره‌ی بادام زمینی شوند.

نویسندگان «آخر بازی» در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت «نبولا» با بازی «کارن گیلان» مانند داستان‌های کتاب‌های کامیک قصد برداشتن «دستکش بی‌نهایت» را داشته یا نه، توضیح می‌دهند که این لحظه در فیلمنامه وجود داشته اما سپس حذف شده تا تأثیر به دست کردن دستکش توسط «مرد آهنی» بیشتر شود.

پیش از آنکه «بری لارسن» در «کاپیتان مارول» بازی کند، در صحنه‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» جلوی دوربین رفت. هرچند «کاپیتان مارول» بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد، اما سازندگان «آخر بازی» تعمداً شخصیت او را در آن بلاک‌باستر هم وارد کردند. نویسندگان فیلم در پاسخ به این پرسش که چرا «کاپیتان مارول» نقش کوتاهی ایفا می‌کند می‌گویند: «هدف «آخر بازی» این بود که بر روی شخصیت‌های ابتدایی گروه «انتقام‌جویان» تمرکز شود. در نتیجه شخصیت‌های جدید نقش‌های کوچک‌تری داشتند.»

«استیون مک‌فیلی» و «کریستفر مارکوس» می‌گویند یکی از عوامل مهم بازگشت آن‌ها برای نگارش فیلمنامه شخصیت «سرخ جمجمه» (Red Skull) بوده است. مارکوس می‌گوید: «بازگشت او علت موافق من برای انجام این فیلم بود. البته به همراه دلایل دیگر. اما بازگرداندن شخصیت شرور اولین فیلمی که ما برای مارول نوشتیم و استفاده از او برای پایان دادن به قصه بسیار رضایت‌بخش بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۴۵

در مورد «تونی استارک»، او با نسخه‌ی بزرگسال دخترش با بازی «کاترین لنگفورد» را می‌بیند. این صحنه در نسخه‌ی اکران شده وجود نداشت اما به همراه دیسک‌های بلو-ری عرضه شد تو سایت هست؟

نمایش اسپویل
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸

من کلش رو تماشا کردم. صحنه‌ای با حضور کترین لنگفورد وجود نداشت داخلش! فکر کنم این extras کامل نیس. مال psa هم قبلا گذاشته بودید، چک کردم همچین صحنه‌ای نداره.

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴

آخرین لینک دانلود در صفحه‌ فیلم کيفيت: WEB-DL 720p حجم: 2.55 GB رزولوشن: 1280x720 انکودر: NTG توضیح: Extras

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۰۲

من این Extras رو که گفتین پیدا نکردم . راهنمایی می کنید

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۱۱

بله. آخرین باکس دانلود: Extras

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۳۲

دیگه دورانش گذشت الان به نظر فقط چرت پرت میاد

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۷

من نمیفهمم، دوزار داستان فیلم چیه که براش تئوری درست میکنن، دنبال اسرارن و... به کجا رسیدیم واقعا؟!

نمایش اسپویل