news-background
news-background

توصیه برادران روسو به «تام هالند» که اعتراف کرد «جنگ ستارگان» را هرگز ندیده است

«آنتونی روسو» و «جو روسو» کارگردان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (دانلود فیلم Captain America: Civil War با لینک مستقیم) «تام هالند» ستاره‌ی فیلم‌های «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Homecoming با لینک مستقیم) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Far From Home با لینک مستقیم) را ملزم کرده‌اند فیلم‌های قدیمی‌تر را ببیند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این بازیگر ۱۹ ساله در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با «یاهو» اعتراف کرده بود که فیلم «جنگ ستارگان: امپراطوری دوباره ضربه می‌زند» (دانلود فیلم Star Wars: Episode V – Empire Strikes Back با لینک مستقیم) را هرگز ندیده است. کاراکتر هالند در «دنیای سینمایی مارول» در حین صحنه‌ی نبرد میان «انتقام‌جویان» به رهبری «مرد آهنی» با بازی «رابرت داونی جونیور» و «کاپیتان آمریکا» در فرودگاه، به این فیلم از سه‌گانه‌ی ابتدایی «جنگ ستارگان» ارجاع می‌دهد. «مرد-عنکبوتی» ۱۵ ساله در آن صحنه پیشنهاد می‌دهد که از تاکتیک «خیلی قدیمی» آن فیلم استفاده کنند تا «مرد مورچه‌ای» با بازی «پل راد» را شکست دهند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آنتونی روسو» در مصاحبه با شبکه‌ی تلویزیونی FOX 5 DC هنگام معرفی مجموعه آموزش‌های «مدرسه فیلم پیتزا» در اینستاگرام، می‌گوید هالند در حین فیلمبرداری «جنگ داخلی» در سال ۲۰۱۶ فاش کرده است که هرگز «جنگ ستارگان» را ندیده است. «جو روسو» می‌گوید: «شگفت‌زده‌ شدیم. تام را بسیار تحسین می‌کنیم، اما بسیار جوان است. او یک مرد جوان است. [امپراطوری دوباره ضربه می‌زند] دو برابر او سن دارد. ما از آن پس او را تشویق کردیم که وقتی برای دیدن فیلم‌های قدیمی‌تر اختصاص دهد. هالند باید به «مدرسه فیلم پیتزا» برود. [می‌خندد].»

«مدرسه فیلم پیتزا» بنابر اعلام روسوها برای دوستداران سینما، فیلم‌های کلاسیک محبوب را به همراه پیتزا فروشی‌های محلی معرفی می‌کند «آنتونی روسو» اضافه می‌کند:‌ «باید بگویم که وقتی هالند گفت فیلم را ندیده‌ است بسیار هیجان‌زده شدم زیرا آن ایده برای من بسیار نو و غیرمنتظره بود.»

روسوها هالند را در فیلم‌ها «جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avengers: Infinity War با لینک مستقیم) و «آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) نیز کارگردانی کردند. هالند در مصاحبه با «یاهو» گفته بود که از هواداران «جنگ ستارگان» نیست ولی در «دنیای سینمایی مارول» نقش یکی از هوادارانش را بازی می‌کند: «به نظر من «روگ وان» (دانلود فیلم Rogue One با لینک مستقیم) و «نیرو برمی‌خیزد» (دانلود فیلم Star Wars: Force Awakens با لینک مستقیم) فیلم‌های بسیار خوبی بودند. اما من بنا به دلایلی از دیدن قسمت‌های اول «جنگ ستارگان» صرف نظر کردم.»

گوشه‌ای از علاقه‌ی «پیتر پارکر/مرد-عنکبوتی» به «جنگ ستارگان» در یکی از صحنه‌های حذف شده از «دور از خانه» شخصیت «پیتر پارکر» با بازی هالند به نمایش در آمد. او در این صحنه قصد فروش اکشن‌ فیگورهای «بازگشت جدای» (دانلود فیلم Return of the Jedi با لینک مستقیم) را دارد تا بتواند هدیه‌ای برای «ام‌جی» بخرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۹

گوشه‌ای از علاقه‌ی «پیتر پارکر/مرد-عنکبوتی» به «جنگ ستارگان» در یکی از صحنه‌های حذف شده از «بازگشت به خانه» شخصیت «پیتر پارکر» با بازی هالند به نمایش در آمد. او در این صحنه قصد فروش اکشن‌ فیگورهای «بازگشت جدای» (دانلود فیلم Return of the Jedi با لینک مستقیم) را دارد تا بتواند هدیه‌ای برای «ام‌جی» بخرد. این مربوط به far from home هست لطفا اصلاح کنین!

نمایش اسپویل
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵

اصلاح شد سپاس.

نمایش اسپویل