news-background
news-background

برادران روسو به بعضی از راز و رمز‎های فیلم «Avengers: Infinity War» پاسخ می‎دهند

[حاوی اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت]

از زمانی که فیلم «Avengers: Infinity War» به اکران درآمده، طرفداران سؤالات زیادی در مورد این فیلم مارول داشتند. در حالی که کارگردانان فیلم بیشترین تلاش خود را کرده‌اند تا به تمام تردیدها و سؤالات بینندگان پاسخ دهند، اما هنوز هم برخی معماها وجود دارد. خوشبختانه برادران روسو با ارسال چند رشته‌ توییت به سؤالاتی که توسط بینندگان فیلم «Avengers: Infinity War» مطرح شده بود پاسخ دادند.

همه جزئیات به اشتراک گذاشته نشد، اما چندین نکته جالب مطرح شد. اول از همه، یکی از موضوعاتی که در مورد آن پرسش‎های بسیاری مطرح شد، شخصیت «Red Skull» بود، و اینکه آیا «Red Skull» به دستور رهبر گروه «Hydra» آزاد بود تا سیاره «Vormir» را که «سنگ روح» در آن قرار داشت ترک کند؟ در پاسخ کارگردانان گفتند: «شخصیت «Red Skull» برای خروج از سیاره «Vormir» آزاد است، و همچنین به میل خود آزاد است به دنبال هر یک از سنگ‎های بی‌نهایت برود.»

این موضوع تایید نمی‌کند که شخصیت «Red Skull» بدذات، دشمن کاپیتان آمریکا در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، اما قطعاً این امکان را ایجاد می‌کند که در آینده برای قهرمانان ما مشکل ساز باشد. پس از آن یکی دیگر از طرفداران با تعجب پرسید: مگر همانند سلاح «Mjolnir» که پیش از این سلاح ثور بود، سلاح «Stormbreaker» نیز نباید توسط کسی در دست گرفته شود که شایستگی داشتن آن را ثابت کرده؟ پاسخ برادران روسو به به این سوال ساده بود: «تنها سلاح «Mjolnir» به شایستگی نیاز داشت، نه «Stormbreaker»»

در حالی که شخصیت تور می‌گوید که تنها موجودات بسیار قدرتمند می‌توانند از سلاح «Stormbreaker» استفاده کنند، اما ممکن است بعضی از شخصیت‌های پلید نیز بتوانند به این سلاح قدرتمند دست یابند. برادرانن روسو در این مورد نیز یادآوری می کنند که: «تعداد کمی از مردم در دنیای مارول بیشتر از ثور یا حتی به اندازه آن قوی هستند.»

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید