news-background
news-background

بدلکار «پدرو پاسکال» در The Mandalorian یک اپیزود کامل به جای او بازی می‌کند

«برندن وین» و «لطیف کرودر» بدلکاران پاسکال در نقش شخصیت «مندلیوریایی» بوده‌اند.

«پدرو پاسکال» برای بازی در سریال «مندلوریایی» (The Mandalorian) شبکه‌ی دیزنی+ دستمزد بالایی دریافت کرده، اما اخیراً فاش شده که بازی در بعضی از اپیزودهای سریال در زیر کلاه و زره شخصیت اصلی را به بدلکاران سپرده است. در واقع، او دست کم در یک اپیزود سریال هیچ‌گونه نقشی ایفا نکرده است. «برایس دالاس هاوارد» به تازگی در مصاحبه با «والچر» فاش کرده است که پاسکال در اپیزود چهارم از فصل اول سریال به کارگردانی او غایب بوده است. پاسکال به خاطر بازی در تئاتر برادوی «شاه لیر» موفق به بازی در اپیزود چهارم نمی‌شود.

بنابراین سؤال این است که «مندلوریایی» واقعی چه کسی است؟ شخصیت اصلی سریال با همکاری پاسکال و بدلکاران او «برندن وین» و «لطیف کرودر» جلوی دوربین ظاهر شده و هاوارد در اپیزود چهارم با وین کار کرده است. وین نوه‌ی بازیگر افسانه‌ای فیلم‌های وسترن هالیوود «جان وین» است. هاوارد می‌گوید: «او برای این شخصیت همه کار کرد. ما موفق شدیم لحظات ثبت شده در فیلمنامه را با همکاری یکدیگر خلق کنیم.»

حتی وقتی که پاسکال در اپیزودهای «مندلوریایی» نقش بازی نمی‌کند، در تمامی اپیزودها به جای شخصیت حرف می‌زند. وین می‌گوید در محل فیلمبرداری معمولاً به پاسکال برمی‌خورده و در مورد یکسان ماندن حرکات شخصیت بین آن دو مشورت کرده است. وین می‌گوید: «سؤال من از پاسکال و سؤال او از من یکی بود، اینکه چرا در فلان لحظه آنگونه حرکت کردم؟ خوبی پاسکال این است که مغرور نیست. او فقط یک بازیگر است. منظورم این است که جایگاه خودش را می‌داند. آموختن را دوست دارد و از همکاری لذت می‌برد.»

اپیزودهای جدید «مندلوریایی» جمعه‌ها از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید