news-background
news-background

بخش دوم از فصل اول Lupin تابستان ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

نت‌فلیکس اعلام کرد که بخش دوم از فصل اول سریال فرانسوی «لوپن» (Lupin) را تابستان آینده پخش می‌کند. این سریال ۸ ژانویه به نت‌فلیکس آمده و از آن پس بیش از ۷۰ میلیون بیننده در سراسر دنیا داشته است. سریال «لوپن» اولین عنوان تلویزیونی فرانسوی است که به فهرست ۱۰ سریال برتر نت‌فلیکس در آمریکا راه پیدا می‌کند.

نیمه‌ی دوم از فصل اول «لوپن» که با یک گره داستانی بزرگ به پایان می‌رسد توسط «لودویک برنارد» و «هوگو گلین» کارگردانی شده و مانند نیمه‌ی اول متشکل از پنج اپیزود خواهد بود.

«عمر سی» در این سریال نقش شخصیتی به نام «اسن دیوپ» را بازی می‌کند که «آرسن لوپن» معروف‌ترین سارق دنیا و استاد تغییر ظاهر را الگوی خود قرار می‌دهد. این سریال محصول «گومون تلویزیون» است و توسط «جورج کی» با همکاری «فرانسوا اوزان» خلق شده است. «لوپن» اقتباسی معاصر است از رمان‌های نویسنده‌ی فرانسوی «موریس لوبلان» که این شخصیت را در سال ۱۹۰۵ خلق کرد.

داستان پنج اپیزودی «لوپن» در پاریس روی می‌دهد و شخصیت دیوپ با بازی سی را به عنوان نوجوانی معرفی می‌کند که می‌بیند پس از مرگ پدرش در پی متهم شدن به جنایتی که مرتکب نشده، زندگی‌اش دگرگون شده است. دیوپ می‌خواهد انتقام پدرش را بگیرد و هر کسی را که سر راهش ببیند کنار می‌زند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید