news-background
news-background

بخش‌هایی از اپیزود پایانی فصل هفتم The Blacklist به دنبال لغو فیلمبرداری به صورت انیمیشن روایت می‌شود

در پی لغو فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با شیوع ویروس کرونا، بیشتر شبکه‌های تلویزیونی موفق به تکمیل فیلمبرداری فصل‌ها در حال پخش سریال‌ها نشدند. بسیاری از آن‌ها به شکل زودهنگام به پایان می‌رسند و اپیزودهای پایانی پس از عادی شدن شرایط فیلمبرداری می‌شود و فیلمبرداری برخی دیگر نیز به کلی به تعویق افتاده است. بعضی سریال‌ها مانند «فهرست سیاه» (دانلود سریال The Blacklist با لینک مستقیم) از سوی دیگر به اقداماتی نوآورانه دست خواهند زد. این سریال شبکه‌ی ان‌بی‌سی که پیش از تعطیلی هالیوود در حال فیلمبرداری اپیزود نوزدهم از فصل جاری خود خود بود، برای کامل کردن اپیزود و روی ایر بردن آن به دنیای انیمیشن روی آورده است.

اپیزود پایانی از فصل هفتم «فهرست سیاه» ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن خواهد بود. نیمی از اپیزود که با موفقیت فیلمبرداری شده دست نخورده باقی می‌ماند و نیمه‌ی دگیر به صورت انیمیشن و با استایل رمان‌های مصور و کتاب‌های کامیک ساخته می‌شود. ستارگان سریال از راه دور و در خانه‌های خود دیالوگ‌های خودشان را ضبط کرده و برای گروه انیمیشن‌سازی و تدوین ارسال کرده‌اند تا اپیزود نهایی فصل از راه دور به پایان برسد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فهرست سیاه» تنها یکی از سریال‌هایی است که برای ارائه‌ی محتوای جدید روش‌هایی منحصربه‌فرد پیدا کرده است. سریال «همگی قیام کنید» (All Rise) شبکه‌ی سی‌بی‌اس اپیزود پایانی فصل اولش را از طریق ویدیو کنفرانس ضبط کرد و عوامل «پارک‌ها و نوسازی» (Parks and Recreation) ان‌بی‌سی هفته‌ی گذشته با اپیزود ویژه‌ای که در خانه‌های بازیگران ضبط شده بود بازگشت.

«جیمز اسپیدر»، «مگان بون»، «دیه‌گو کلاتنهاف»، «امیر اریسون»، و «رهری لنیکس» از جمله بازیگران «فهرست سیاه» هستند. شبکه‌ی ان‌بی‌سی پیش از شیوع کرونا اعلام کرده بود که فصل هشتم سریال را هم به تولید می‌رساند. اپیزود پایانی فصل هفتم ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید