news-background
news-background

با جدایی «دیمن لیندلاف» تولید فصل دوم Watchmen غیرمحتمل شد

سریال «واچمن» (Watchmen) با جدایی «دیمن لیندلاف» نویسنده‌ غیرمتحمل شد. «یو‌اس‌ای‌ تودی» گزارش می‌دهد که لیندلاف معتقد است داستانی که در نظر داشته را روایت کرده اما به شبکه اجازه داده که در صورت تمایل با نویسنده و تهیه‌کننده‌ی دیگری فصل دوم را بسازد. «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌ریزی شبکه در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» می‌گوید: «تصور تولید ادامه‌ی سریال بدون «دیمن لیندلاف» دشوار است.»

داستان «واچمن» در دنیایی روایت می‌شود که ابرقهرمانان یاغی و سرکش دانسته می‌شوند. این سریال حاوی لحظات نوستالژیک از کتاب‌های مصور «واچمن» بود اما سعی داشت دنیای مستقل خودش را هم بنا کند. کامیک «واچمن» که در سال ۱۹۸۶ عرضه شد به سرعت به یکی از تحسین‌شده‌ترین داستان‌های کتاب‌های مصور تبدیل شد. آن کتاب‌ها داستانی معمایی در مورد یک قتل روایت می‌کردند که دامنه‌ی آن به سراسر دنیا کشیده می‌شد.

«جرمی آیرنز» در نقش «آزیماندیاس»، «رجینا کینگ»، «دان جانسون»، «لوئی گاست جونیور»، «تیم بلیک نلسون»، «آدلاید کلمنس»، «اندرو هاوارد»، «فرانسیس فیشر»، «جیکوب مینگ-ترنت»، «سارا ویکرز»، «جین اسمارت» و «جیمز وولک» در فصل اول «واچمن» بازی کردند. لیندلاف شورانر و نویسنده‌ی فصل نخست بود و به همراه «استیون ویلیامز» و «جوزف ایبرتی» در مقام تهیه‌کننده هم مشارکت کرد.

بلویز در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «در مقطع فعلی نمی‌دانم که «واچمن» به عنوان یک سریال درام یا یک مینی‌سریال بازمی‌گردد. دیمن به شکلی درخشان این دنیا را بنا کرد. بنابراین شاید نسخه‌ی دیگری با شخصیت‌های جدید تولید شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۱۵

بابا بدون کوین اسپیسی ادامه House of cards رو ساختند. این که چیزی نیست. خخخخخ

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۲۵

به میمنت و مبارکی

نمایش اسپویل