news-background
news-background

با انتشار Wonder Woman 1984 شبکه HBO Max دچار اختلال شد

برادران وارنر آمار فروش فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در بازارهای آمریکا را پس از یک روز هنوز گزارش نکرده، اما منابع نزدیک به پروژه رکورد فروش در حین پاندمی شکسته شده. از سوی دیگر بعضی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده‌اند که به دنبال پخش این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت»، استریم ویدیو در شبکه‌ی HBO Max و یا ورود به اپلیکیشن دچار اختلال شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تاکنون گزارشی در مورد قطع شبکه‌ی HBO Max منتشر نشده، اما در آن صورت اتفاق تازه‌ای روی نداده چرا که در سال ۲۰۱۶ نت‌فلیکس با انتشار سریال «لوک کیج» (Luke Cage) به مدت دو ساعت از دسترس خارج شد. اما HBO Max می‌گوید تا اولین ساعات انتشار «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» با مشکل قابل توجهی مواجه نشده است. منتقد «نیویورک تایمز» یکی از کاربران HBO Max است که بر روی سرویس Roku است برای دیدن «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» دچار مشکل شده.

وارنر قرار است چندین پروژه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری را در سال ۲۰۲۱ از طریق این شبکه منتشر کند، بنابراین باید متوجه تمامی جوانب این اقدام باشد و تمامی پلتفرم‌های مرتبط با HBO Max را از اشکال تهی کند.

گروهی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی استریم نشدن فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در رزولوشن 4K را گزارش کرده‌اند، و گروهی هنوز نمی‌دانند که چرا این فیلم روی شبکه‌هایی چون هولو و آمازون در دسترس نیست. صفحه‌ی توییتر پشتیبانی HBO Max دائماً در حال رفع و رجوع کردن این مشکلات است و مستقیماً با کاربران در ارتباط است. به نظر می‌رسد که بسیاری از این اشکالات مرتبط با به‌روزرسانی نشدن بعضی از اپلیکیشن‌های دستگاه پخش‌کننده باشد.

از سوی دیگر استودیوهای رقیب برادران وارنر و سونی از اینکه آمار فروش روزانه‌ی فیلم‌ها را گزارش نمی‌کنند به ستوه آمده‌اند. این پنهان‌کاری از زمان اکران «تنت» (Tenet) وارنر در ماه سپتامبر گذشته به این بهانه آغاز شد که اعلام آمار فروش اندک روزانه در حین پاندمی ممکن است بر روی تمایل سینماروها به بازگشت اثرگذار باشد. تا وقتی که استودیوها با آژانس‌های گزارش فروش از جمله «کام‌اسکور» همکاری نکنند، هیچ‌گاه مشخص نخواهد شد که آیا «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) سونی هفته‌ی گذشته واقعاً با ۲.۲ میلیون دلار بالاتر از «کرودها: عصر جدید» (Croods: A New Age) یونیورسال با ۲.۰۷ میلیون دلار ایستاده یا نه. به نظر می‌رسد که این هفته هم این وضعیت حکمفرما باشد و فروش روزانه فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» از سوی وارنرها گزارش نشود.

انتظار می‌رود که دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ پاندمی را به نام خود ثبت کرده و بیش از ۹.۳ میلیون دلار «تنت» در آمریکای شمالی بلیت فروشی کرده باشد. این فیلم ۲۱۵۰ سالن سینما را در اختیار دارد، اما هنوز ۶۰ درصد این بازار بازگشایی نشده‌اند. قسمت اول «زن شگفت‌انگیز» ۱۰۳.۲ میلیون دلار در افتتاحیه‌ی داخلی خود در سال ۲۰۱۷ وقتی که ۴۱۶۵ سالن سینما را به تصرف درآورده بود فروخت.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در حال حاضر از امتیاز ۸۴ درصد «راتن تومیتوز» به ۶۸ درصد تنزل پیدا کرده است. امتیاز مخاطبین به فیلم نیز بنابر گزارش «پست‌ترک» به ۸۲ درصد می‌رسد و ۶۵ درصد دیدن فیلم را توصیه می‌کنند. کودکان زیر ۱۲ سال به این فیلم امتیاز ۹۲ درصد داده‌اند، در حالی که ۵۲ درصد سینماروها زن و ۵۶ درصد بالاتر از ۲۵ ساله بوده‌اند. حدود ۴۱ درصد خریداران بلیت اروپایی تبار، ۲۵ درصد اسپانیایی تبار، ۲۲ درصد آفریقایی تبار و ۱۲ درصد آسیایی تبار بوده‌اند.

فیلم «اخبار دنیا» (News of the World) به کارگردانی «پل گرین‌گرس» و بازی «تام هنکس» جمعه شب گذشته ۱.۰۵ میلیون دلار فروخته و به دنبال افتتاحیه‌ی ۳ میلیون دلاری از ۱۹۰۰ سالن سینماست. «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) فکوس با بازی «کری مالیگان» نیز با اکران در ۱۳۱۰ سالن سینما، به فروش ۲۷۰ هزار دلاری در روز جمعه رسیده و در پی ثبت فروش ۶۶۰ هزار دلاری در سه روز اول اکران است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۴۹

فیلم فقط میتونه برای یه دختر بچه 13 ساله جذابیت داشته باشه انقدر سطحی ساخته شده

نمایش اسپویل
۷ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۴۲

وارنر باید تو ساخت فیلم های کمدی کار کنه تا ابرقهرمانی اینو میدادن مهیار ۳ ساله از قم میساخت بهتر میشد از لحاظ داستان هم که فک کنم از تریلرش میشد اخرشو فهمید در کل نامید کننده بود

نمایش اسپویل