news-background
news-background

مارول «سم ویلسون» را با «استیو راجرز» در صفحات اجتماعی «کاپیتان آمریکا» جایگزین کرد؛ خالق سریال Falcon And Winter Soldier: باکی دیگر «سرباز زمستان» نیست

 

[حاوی اسپویلر از سریال «فالکن و سرباز زمستان»]

«فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) مارول و دیزنی با لحظه‌ای گیج‌کننده به پایان رسید. این سریال از ابتدا بر روی سیر تکامل شخصیت‌های «سم ویلسون» و «باکی بارنز» با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن» تمرکز کرد و نشان داد که چگونه سم عنوان «کاپیتان آمریکا» را می‌پذیرد و باکی از «سرباز زمستان» بودن گذار می‌کند.

در لحظات پایانی سریال، مارول عنوان «فالکن و سرباز زمستان» را به «کاپیتان آمریکا و سرباز زمستان» تغییر داد. «مالکم اسپلمن» خالق و سرپرست نویسندگان این مجموعه به‌تازگی ادعا کرده است که عنوان تغییریافته نمایانگر وضعیت فعلی شخصیت باکی نیست چرا که او «سرباز زمستان» بودن را پشت سر گذاشته.

اسپلمن در مصاحبه با «کامیک‌بوک» می‌گوید: «به نظر من باکی وقتی وارد سریال می‌شود واقعاً معتقد است که «سرباز زمستان» است صرف نظر از آنچه که دیگران بگویند. در پایان، او لحظه‌ای با آن پیرمرد [سناتور] دارد، اما مهم‌تر اینکه هیچ‌کس متوجه‌اش نمی‌شود... این را همیشه گفته‌ام. در صحنه شخصیت «فلگ‌-اسمشر» در اپیزود ششم، وقتی یکی از آن آدم‌ها از ون بیرون می‌آید و از باکی تشکر می‌کند، این اولین بار است که [احساس می‌کند] قهرمان است. بنابراین در پایان سریال، بار مسئولیت «سرباز زمستان» از دوش باکی برداشته شده. خانواده تازه‌ای پیدا کرده، و جالب اینکه یک خانواده سیاه‌پوست در لوییزیاناست، متوجه منظورم هستید؟ و قهرمان بودن برای اولین بار را می‌آزماید. به نظر من آزاد شده تا به چیزی شگفت تبدیل شود.»

پس از پخش قسمت پایانی «فالکن و سرباز زمستان» مارول و دیزنی پوستر جدیدی برای «سم ویلسون» منتشر کردند که او را در حال حمل سپر ویبرانیوم نشان می‌داد. مکی پیش‌تر در مورد این سپر گفته بود: «این سپر خیلی سنگین است پسر. شاید حدود ۱۲ پوند باشد. یعنی تمام روز با یک سپر ۱۲ پوندی در دست باید آنجا بایستید و پس از مدتی از شانه می‌افتید.»

پس از انتشار این پوستر، مارول هم تغییراتی در شبکه‌های اجتماعی «کاپیتان آمریکا» ایجاد کرد. صفحه فیسبوک و توییتر رسمی «کاپیتان آمریکا» حالا تصویری از مکی و شخصیت ویلسون را با ظاهر جدیدش نشان می‌دهد.

«هالیوود ریپورتر» تولید «کاپیتان آمریکا ۴» (Captain America 4) با بازی ویلسون و همکاری نویسندگان «فالکن و سرباز زمستان» را تأیید کرده است. مکی اخیراً گفت که وقتی در فروشگاه بوده متوجه شده قرار است قسمت چهارم «کاپیتان آمریکا» ساخته شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید