news-background
news-background

باکس افیس هفته گذشته و "Deadpool"سردم دار

دقیقا همانگونه که همگان از رایان رینولدز و ستاره جدید انتظار داشتیم،رکورد دار جدید باکس افیس فیلمی نیست جز "Deadpool".قهرمان خشن و بداخلاق ما برای شروع چند رکورد را درهم شکست و برای 4 روز اول فروش 150 میلیون دلار را رقم زد.

پیش از این "The Merc with a mouth" با 132.7 میلیون دلار فروش در3 روز پایان هفته توانسته بود رکورد رتبه R های قبلی مانند "Fifty Shades Of Grey" را درهم بشکند؛واما درباره رکورد دار کمیک ها رکورد مربوط به "300" در سال 2006 بود. با بودجه تولید کم تر از 60 میلیون دلاری و کمپین تبلیغاتی بسیار کارا و دقیق،اکنون "Deadpool" در استانه فروش 275 میلیون دلاری در اولین هفته فروش خود  میباشد،و میتوان این را یک موفقیت بزرگ برای عنوانی که موفق یا ناموفق بودن ان مشخص نبود دانست.

و اما بشنوید از اخبار کوتاه دیگر باکس افیس،جایی که "Kung Fu Panda 3" تسلیم حریفان خود میشود و با فروش 26 میلیون دلاری اخر هفته رتبه دوم را از ان خود میکند.این در حالی است که فیلم "How To Be Single" که پیش بینی میشد با توجه به اکران در تاریخ خاص ولنتاین نتیجه خوبی داشته باشد ،تنها 20 میلیون دلار فروش داشت و در رتبه سوم قرار گرفت؛و حتی بدشانس تر از ان "Zoolander 2" بود که با فروش 16 میلیون دلاری فروش پایان هفته اش را به پایان رساند.

اما از مراسم بفتا تا پیشروی "The Revenant" بشنوید که با کسب 5 جایزه جدید مجددا به جمع پر فروش ها امده است و با فروش 7.8 میلیون دلاری رتبه پنجم این هفته را از ان خود کرده است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید