news-background
news-background

باکس آفیس: Tax Collector «شیا لابوف» در آمریکا و Deliver Us From Evil در کره صدرنشین شدند

فیلم اکشن «خراج‌گیر» (دانلود فیلم The Tax Collector با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیوید آیر» و بازی «شیا لابوف» آخر هفته گذشته در ۱۲۹ سالن سینمای آمریکا اکران شد و ۳۱۷ هزار دلار فروش کرد. این فیلم که توسط آر‌ال‌جی‌ای توزیع شده از هر سینما و درایو-این ۲.۴ هزار دلار به صورت میانگین کسب کرده است. پرفروش‌ترین سینمای «خراج‌گیر» درایو-این «واین‌لند» لس‌آنجلس بود. هفته‌ی آینده این فیلم در درایو-این‌های بیشتری اکران می‌شود. در حال حاضر ۱۱۹۵ سینما در آمریکای شمالی بازگشایی شده‌اند که ۲۲۹ عدد از آن‌ها درایو‌-این هستند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«خراج‌گیر» در پلتفرم‌های دیجیتال نیز رتبه‌های بالای جدول را از آن خود کرد و گزارش شده که این فیلم از پلتفرم‌‌هایی نظیر گوگل، آمازون و آیتونز حدود ۱ میلیون دلار به دست آورده‌ است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فیلم «خراج‌گیر» لابوف و «بابی سوتو» نقش دو مزدور به نام‌های «کریپر» و «دیوید» را بازی می‌کنند که در خدمت یک گروه جنایت‌کارند. این «خراج‌گیران» سهم خودشان را از مافوق خود می‌گیرند، اما وقتی رقیبی قدیمی از مکزیک بازمی‌گردد، کسب و کارشان به کلی متزلزل می‌شود. «سینتیا کارمونا»، «جورج لوپز»، «جی ریوز»، «لانا پاریلا» و «چلسی رندون» دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

«مارک وارد» مدیر آر‌ال‌جی‌ای می‌گوید: «در این دوران غیرقابل پیش‌بینی، مخاطبین بیش از همیشه محتوای جدید تقاضا می‌کنند. درایو‌-این و مدل پخش از پلتفرم‌های دیجیتال تجربه‌ای نوستالژیک برای مخاطبین بوده. ما تقاضای آنان را درک می‌کنیم و نیاز مشتریان را برآورده می‌سازیم. چیزی که بیش از همه به آن افتخار می‌کنیم این است که «خراج‌گیر» با بازیگرانی که از نژاد‌های مختلف‌ هستند، و «دیوید آیر» بزرگ آن را کارگردانی کرده، هم در صدر جدول باکس آفیس و هم پلتفرم‌های دیجیتال قرار گرفته.»

با توجه به تعطیلی بسیاری از سینماها به علت شیوع ویروس کرونا و نیز عدم استقبال منتقدین، موفقیت «خراج‌گیر» کمی غافل‌گیرکننده است. «پیتر دبروژ» منتقد ورایتی نوشته است که داستان فیلم «خونین، و به ندرت منطقی است و لذت آن به اندازه‌ی کشیده شدن صورت‌تان روی آسفالت از یک اس‌یو‌وی در حال حرکت است.»

استودیوی آی‌اف‌سی نیز این هفته فیلم «ساخت ایتالیا» (دانلود فیلم Made In Italy با لینک مستقیم) با بازی «لیام نیسون» را در ۱۱۱ سینما اکران کرد و ۳۴.۴ هزار دلار فروخت. فیلم ترسناک «اجاره‌ای» (دانلود فیلم The Rental با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیو فرانکو» هم از ۱۸۷ سینما ۱۲۴ هزار دلار کسب کرد و فروش کلی خود را به ۱.۱۷۸ میلیون دلار رساند.

در کشور چین فیلم «بین‌ستاره‌ای» (دانلود فیلم Interstellar با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» دوباره روی پرده رفته و از ۵۰۲ سالن آیمکس ۶۸۰ هزار دلار به دست آورده. فیلم «۱۹۱۷» (دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم) برنده‌ی اسکار و گلدن گلوب به کارگردانی «سم مندز» نیز پس از سه روز اکران در بازار چین حدود ۵.۱ میلیون دلار فروخت و فروش جهانی خود را به ۳۸۱.۷۶ میلیون دلار رساند. فیلم «فورد در برابر فراری» (دانلود فیلم Ford v Ferrari با لینک مستقیم) فاکس قرن بیستم هفته‌ی گذشته در چین ۱.۲ میلیون دلار و «سونیک خارپشت» (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) در دومین هفته‌ی اکرانش در این کشور ۴۴۶ هزار دلار فروخت.

در کشور کره جنوبی فیلم اکشن و تریلر «ما را از شر شیطان نجات بده» (دانلود فیلم Deliver Us From Evil با لینک مستقیم) در اولین آخر هفته‌ی خود ۱۰.۶ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم به کارگردانی «هونگ وون-چان» و بازی «هوانگ جونگ-مین» و «لی جونگ-جائه» چهارشنبه گذشته اکران شد و پس از پنج روز به فروش ۱۵ میلیون دلاری رسید. حدود ۱.۳۹ میلیون نفر برای این فیلم بلیت خریداری کرده بودند. در بازار کره فیلم‌های «باران فولاد ۲: اجلاس» (دانلود فیلم Steel Rain 2: Summit با لینک مستقیم) با فروش ۱.۴۸ میلیون دلاری در رده‌ی دوم و «شبه‌جزیره» (دانلود فیلم Peninsula با لینک مستقیم) با فروش ۷۴۶ هزار دلاری در رده‌ی سوم ایستادند.

در کشور فرانسه فیلم «گرین‌لند» (دانلود فیلم Greenland با لینک مستقیم) استودیوی اس‌تی‌اکس در ۵۴۰ سینما اکران شد و ۱.۱۴ میلیون دلار فروش کرد. سینماهای فرانسه در حال حاضر با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند. «گرین‌لند» با بودجه‌ی ۳۴ میلیون دلاری ساخته شده و به فروش بسیار بالاتری احتیاج دارد. این فیلم ۱.۲۵ میلیون دلار فروخته و هفته‌ی آینده به سوئد، دانمارک، سنگاپور و فنلاند می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید