news-background
news-background

باکس آفیس 26 مهر: بازگشت بن افلک به صدر باکس آفیس

فیلم جدید کمپانی برادران وارنر ، "حسابدار" ، موفق شد در اولین هفته از اکران خود در صدر جدول باکس آفیس ایالات متحده آمریکا قرار گیرد. دیگر فیلم تازه اکران شده در این هفته یعنی کمدی "کوین هارت: الان چی ؟" در جایگاه دوم قرار گرفت و فیلم صدر نشین هفته گذشته جدول باکس آفیس " دختری در قطار" این هفته کار خودش را در رتبه سوم پایان داد. مجموع فروش دوازده فیلم پرفروش این هفته ایالات متحده در مقایسه با هفته گذشته 7.4% کاهش داشت. در زیر میتوانید تحلیل کامل باکس آفیس این هفته را مطالعه کنید :

در رتبه اول این هفته فیلم "حسابدار" قرار دارد که با فروش 24.7 میلیون دلار این جایگاه را کسب کرد. این فیلم موفق شد بیشتر از پیش بینی ها و انتظاراتی که از ان میرفت فروش داشته باشد. هر چند که "حسابدار" نسبت به فروش هفته گذشته "دختری در قطار" که صدر جدول را تصاحب کرده بود فروش برابری داشت اما موفق شد در روز آغازین خود از تماشاگران نمره "-A" را دریافت کند و این در حالی بود که فیلم "دختری در قطار" در روز آغازین خود از تماشاگران نمره "-B" را دریافت کرده بود. فیلم "حسابدار" در میان منتقدان زیاد محبوب نبود و تنها موفق شد 51% نظر آن ها را به خود جلب کند. حسابدار که با بودجه 44 میلیون دلاری ساخته شده است در سطح جهانی نیز 2.8 میلیون دلار فروش داشته است.

رتبه دو این هفته ، استدآپ کمدی کوین هارت با نام "کوین هارت: الان چی ؟" با اکران در 2567 سینما و فروش 11.98 میلیون دلاری به این رتبه دست یافت. این میزان فروش بیشترین فروش آغازین یک استندآپ کمدی در تاریخ سینما میباشد این کمدی نه تنها فروش خوبی داشت همچنین موفق شد نظر خوب منتقدان را به خود جذب کند و موفق شود 78% از سایت RottenTomatoes دریافت کند. این فیلم که بودجه آن 10 میلیون دلار بوده است و توسط خود کوین هارت تامین شده موفق شد از تماشاگران نمره "-A" را دریافت کند.

در رتبه سوم فیلم "دختری در قطار" قرار دارد که صحبت هایی در مورد آن کردیم. این فیلم در دومین هفته از اکران خود 51% کاهش فروش داشت و با رقم 11.97 میلیون دلار چسبیده به فیلم کوین هارت در رتبه سوم قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شده است تا اکنون در مجموع فروش جهانی و داخلی 79.6 میلیون دلار فروش داشته است.

در رتبه های چهارم و پنجم این هفته دو فیلم قرار دارد که هر کدام با بودجه سنگین 110 میلیون دلاری ساخته شده اند. در رتبه چهارم "خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب" قرار دارد 8.9 میلیون دلار فروش داشت و فروش داخلی خود را به 65 میلیون دلار رساند. دیگر فیلم که در رتبه پنجم قرار دارد ساخته کمپانی لاینز گیت میباشد "دیپ واتر هوریزان" که با فروش 6.35 میلیون دلار فروش داخلی خود را به 50 میلیون دلار رساند. تفاوت بزرگ بین این دو فیلم که با بودجه سنگین ساخته شده اند در فروش جهانی آن ها میباشد. فیلم "دوشیزه پرگرین" تا اکنون فروش جهانی 130 میلیون دلاری داشته است در حالی که "دیپ واتر هوریزان" موفق شد 77 میلیون دلار در جهان فروش داشته باشد.

رتبه ششم متعلق به انیمیشن جدید کمپانی سونی "لک لک ها" میباشد. این انیمیشن با فروش 5.6 میلیون دلاری در این رتبه قرار گرفت  این انیمیشن با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده است و تا اکنون 59.1 میلیون دلار فروش داخلی داشته است. این انیمیشن همچنین در فروش بین المللی خود 71.6 میلیون دلار فروش داشته است و در مجموع داخلی و خارجی 130.7 میلیون دلار به فروش رسیده است.

در جایگاه هفتم "هفت دلاور" قرار دارد که چهارمین هفته از اکران خود را پشت سر گذاشت. این فیلم این هفته با فروش 5.2 میلیون دلار به این رتبه دست یافت. "هفت دلاور" که در آن بازیگران نام آشنایی حضور دارند و بازسازی جاودانه سینمای جهان است در فروش بین اللملی خود 63.9 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است تاکنون 148 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم جدید سی بی اس و لاینز گیت "مدرسه راهنمایی" در دومین هفته از اکران خود رتبه هشتم را کسب کرد. این فیلم این هفته 4.2 میلیون دلار فروش داشته است و فروش کلی آن به 13.8 میلیون دلار رسیده است. کاپیتان "سالی" نیز در ششمین هفته از اکران خود 3 میلیون دلار فروش داشت و علاوه بر این که موفق به کسب رتبه نهم شد فروش کلی خود را در ابالات متحده 118.4 میلیون دلار رساند. "سالی" در فروش بین المللی خود نیز 57.2 میلیون دلار فروش داشته است. "تولد یک ملت" نیز در دومین هفته از اکران خود موفق شد 2.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و به عنوان آخرین فیلم این هفته معرفی شود.

هفته آینده نیز چهار فیلم خوب اکران خواهد شد که شامل "جک ریچر: هرگز به عقب بنگرد" با بازی تام کروز و "ویجا: منشاء شیطان" و "همراه جونس بمان" و "بو ! عید هالووین" میباشد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید