news-background
news-background

باکس آفیس: طغیان «Get Out» در آخر هفته با فروش 33 میلیونی

«برو بیرون» (Get Out) اولین فیلم بلند «جوردن پیل» کمدین سیاهپوست آمریکایی که با بودجه‌ای نزدیک به 5 میلیون دلار تولید شده و به جز «کاترین کینر» از ستاره‌های بزرگی استفاده نکرده، این هفته در صدر جدول فروش قرار گرفت. قبل از اکران فیلم پیش‌بینی می‌شد که فروش فیلم از 20 میلیون دلار فراتر نرود، فروشی که برای به زیر آوردن فیلم «لگو بتمن» کافی به نظر می‌رسید. اما فیلم ترسناک پیل فراتر از حد انتظار ظاهر شد و تا پایان روز دوشنبه از مرز 33 میلیون دلار هم عبور کرده است. باید دید فیلم پیل که هفتۀ آینده با «لوگان» رقابت می کند تا کجا پیش خواهد رفت.

«برو بیرون» همچون «اسپلیت»، فیلم کم هزینه‌ی «ام. نایت شیامالان» که در ژانویه سه هفته‌ی پیاپی در صدر جدول ایستاد، توسط استودیوی «بلوم‌هاوس» به تولید رسیده، استودیویی که گویا از همان استراتژی قدیمی پیروی می‌کند که در دهۀ 80 و 90 میلادی موجب پیشرفت استودیوهای مستقل و کوچک شد، یعنی گماشتن یک کارگردان خوب بر یک پروژۀ 10 میلیون دلاری و یا ارزان‌تر. استودیوی بلوم‌هاوس به لطف همین استراتژی توانسته در سال 2017 به موفقیت‌های بزرگی دست یابد، و اگر به این روند ادامه دهند موفق به جذب کارگردانان و بازیگران بزرگ‌تری هم خواهند شد.

رتبه‌های سوم تا پنجم جدول توسط «جان ویک: فصل دوم»، «دیوار بزرگ» و «پنجاه طیف تیره‌تر» اشغال شده، و این درحالی است که دو فیلم تازه اکران «تصادم» (Collide) و «راک داگ» (Rock Dog) نتوانستند در فهرست ده فیلم پرفروش هفته جای بگیرند.

در هفته‌های آینده علاوه بر «لوگان» شاهد فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» و بازسازی غیرضروری «دیو و دلبر» خواهیم بود تا رسیدن آپریل، که برای صدرنشینی به مصاف هم می‌روند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید