news-background
news-background

بالاخره تصاویر جدیدی از "Beauty And The Beast" منتشر شد

تا به امروز تنها یک پوستر و یک تیزر کوتاه از این عنوان جدید شرکت دیزنی در دست بود؛و بالاخره امروز طلسم شکسته شد و به لطف اقای جک موریسی،سازنده این عنوان،چند تصویر جدید در دست داریم؛در بین این تصاویر،تصویر اول مربوط به جاشمعی ایوان مک گرگور و ساعت ایان مککلن میباشد که در زیر میتوانید ان ها را ببینید.

beauty-and-beast-lumiere-cogsworth

اکثر تصاویر منتشر شده طبق گفته موریسی،مربوط به اضافات یا بخش های پایانی این فیلم براساس داستان افسانه ای-انیمیشن ای سال 1991 ان و به مناسبت  بیست و پنجمین سالگرد میباشد؛البته او در پی انتشار این تصاویر اعلام کرده است که تمامی این تصاویر حاوی طرح و صحنه نهایی نبوده است و شاید تغییر پیدا کنند.فیلمبرداری این عنوان جدید به عهده کسی نیست جز "بیل کاندون".

beauty-and-beast-dan-stevens

با تمام این گفته ها،باز هم با وجود تصاویر بالا میتوانید تقریبا چهره "دن استیونس" را به عنوان شاهزاده ای که توسط یک نفرین به هیولا تبدیل میشود را ببینید،ازطرفی با رقیب رمانتیک او یعنی گاستون (لوک ایوانز) نیز اشنا میشوید یا لاقل پشت او را میبینید؛در کنار او متحد و دوستش یعنی لفو (جاش گاد) را نیز میتوانید ببینید.

beauty-and-beast-gaston-lefou

فیلم دیو و دلبر جدید دیزنی با حضور ستارگانی مثل "اما واتسون"، "اما تامپسون" ، "گوگو امبتا-را"، "استنلی توچی"، "کوین کلاین" و "آدرا مکدانلد"در تاریخ 17 مارس 2017 بر روی پرده سینما خواهد رفت. درادامه میتوانید پوستر منتشر شده از این فیلم و تریلر قدیمی ان را نیز مشاهده کنید.نظر شما چیست؟این فیلم نیز ماند انیمیشن ان محبوب خواهد بود ؟

 

دانلود / مشاهده تریلر دیو و دلبر

beauty-and-the-beast-teaser-poster

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید