news-background
news-background

بازی غیرمنتظره «پیمان معادی» در فصل سوم سریال Westworld

در فصل سوم سریال «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) شخصیت‌های محبوب بسیاری بازگشتند اما در این فصل بازیگران مهمان و اعضای جدید زیادی معرفی شدند. بزرگ‌ترین غافلگیری دست کم برای مخاطبین فارسی زبان حضور «پیمان معادی» در نقش شخصیتی به نام «الیوت» بود. معادی در سال ۲۰۱۶ هم در سریال «آن شب» (The Night of) شبکه‌ی HBO نقش‌آفرینی کرده بود.

«آرون پل» ستاره‌ی سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) یکی دیگر از بازیگران شناخته‌ی شده‌ است که برای اولین بار در «وست‌ورلد» ظاهر شد. او نقش شخصیتی به نام «کیلب» را بازی می‌کند. دیگر بازیگران مهمان در فصل جدید سریال شامل «تامی فلنگان» در نقش «کانلز»، «کید کادی» در نقش «فرانسیس»، «مایکل ایلی»، «جان گالگر جونیور» در نقش یک موسیقی‌دان، «لینا ویت» در نقش «اش»، «مارشان لینچ» در نقش یک جنایتکار که با «کیلب» همکاری می‌کند، «پام کلمنتیف»، «رافی گاورون» در نقش «رودریک»، «فیبی تانکین» در نقش «پنی»، «توماس کرشمان» در نقش «گرالد»، «راسل وونگ» در نقش «برامپتون»، «شارمین لی» در نقش «جوانا» و «آیزک گنزالس روسی» در نقش «استفان» و بسیاری دیگر می‌شود.

چهره‌های آشنای فصل جدید هم «ایوان ریچل وود»، «تسا تامپسون»، «تندی نیوتن»، «اد هریس»، «جفری رایت» و «لوک همسورث» می‌شوند. تامپسون به تازگی در مصاحبه با ورایتی گفته بود که اپیزودهای جدید سریال مانند شروعی دوباره است: «به شکل غریبی احساس می‌کنم که سریال به تازگی آغاز شده زیرا ما به دنیای واقعی داستان قدم گذاشته‌ایم و سریال اکنون این پرسش را مطرح می‌کند انسان بودن یعنی چه. بازیگران بسیاری به سریال ملحق شده و خون تازه‌ای در رگ‌های سریال جاری ساخته‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد که سریال دوباره آغاز شده است. سریال نه تنها مخاطبین بلکه عوامل را هم غافلگیر می‌کند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اپیزود اول از فصل سوم «وست‌ورلد» حاوی صحنه‌هایی از اپیزود بعدی بود که پس از تیتراژ پایانی پخش شد. در این صحنه شخصیت «میو میلی» با بازی نیوتن در پارک در فضایی شبیه به دهه‌ی ۱۹۴۰ از به هوش می‌آید در حالی که در اطراف او چندین تن گروگان گرفته شده‌اند. او به پنجره نزدیک می‌شود و آن را می‌گشاید و می‌بیند که در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم به سر می‌برد.

اپیزودهای جدید فصل سوم «وست‌ورلد» به نویسندگی «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» روزهای دوشنبه در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۰۳

کلا حال می کنم این مردو تویه فیلما و سریالای خارجی می بینم.آدم دوست داشتنییه

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۱۰

یه جور ابراز تعجبت و حیرت میکنن انگار رفته با دلورس خوابیده... بابا نقش سیاهی لشکر دادن رفته دیگه.

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۶

:)))))))))))))))))))

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۵۸

با کارگردانی جاناتان نولان نقش سیاهی لشگر هم داشته باشی باعث افتخاره

نمایش اسپویل