news-background
news-background

بازیگر Lord of the Rings می‌گوید سه‌گانه «پیتر جکسون» تا مرز نمایش صحنه‌های جنسی پیش رفته است

 

یکی از صحنه‌های حذف شده «ارباب حلقه‌ها» شامل یک هابیت برهنه می‌شده است.

 

سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون چند ماه قبل دچار حاشیه شد و چشم‌به‌راهانش دچار نگرانی شدند وقتی گزارش شد که گروه تولید مشاورانی برای صحنه‌های جنسی و صمیمانه استخدام و در فرایند انتخاب بازیگران اطمینان پیدا کرده‌اند که گزینه‌های نهایی مشکلی با بازی در این صحنه‌ها ندارند. هزاران هوادران «ارباب حلقه‌ها» پتیشنی به راه انداختند و خواستار حذف صحنه‌هایی شبیه به «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شدند.

«دامینیک موناگان» و «بیلی بوید» بازیگران نسخه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» این هفته در مصاحبه با «استیون کولبر» فاش کردند که سه‌گانه «پیتر جکسون» تا مرز نمایش صحنه‌های برهنگی و جنسی پیش رفته است. موناگان و بوید در این فیلم‌ها نقش هابیت‌هایی به نام «مریادک «مری» برندیباک» و «پرگرین «پیپین» توک» را بازی کردند.

بوید می‌گوید: «موضوع این است. در فیلم‌ها تقریباً صحنه‌های جنسی وجود داشت.» او توضیح می‌دهد که «فیلیپا بونز» نویسنده و تهیه‌کننده فیلم صحنه‌ای برای شخصیت آن‌ها نوشته بوده است. او می‌گوید وقتی شخصیت‌های مری و پیپین از تری‌برد روی زمین سقوط می‌کنند برهنه می‌شوند و بعد مری به پیپین رو می‌کند و می‌گوید: «سرد است، نه؟» پیپین جواب می‌دهد: «بغلم کن، مری.»»

موناگان می‌گوید با برهنه شدن در این صحنه مخالفتی نداشته است. این صحنه می‌توانست در فیلم «ارباب حلقه‌ها: دو برج» (The Lord of the Rings: The Two Towers) قرار بگیرد.

آمازون تاکنون تأیید نکرده است که در سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» صحنه‌های جنسی وجود خواهد داشت یا نه. در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار امضاء برای جلوگیری از فیلمبرداری چنین صحنه‌هایی جمع‌آوری شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰

گاهی برای نشون دادن شدت روابط، عمقشون و یا گاهی برای نشون دادن بی بند و باری اشکالی نداره ...این مدل آثار رده سنی دارن دیگه

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰

کسی عاشق این صحنه ها باشه میره p.orn میبینه ولی به هر حال اگه سریال از این صحنه ها هیچی نداشته باشه به واقعیت سریال صدمه میزنه یکی از مواردی که دنیای got رو اینقد وحشتناک و واقعی کرد همین صحنه های جنسیش بود

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶

نباشه بهتره

نمایش اسپویل