news-background
news-background

بازیگر سریال Daredevil مدیر سابق مارول را به رفتار نژادپرستانه متهم کرد

«پیتر شینکودا» می‌گوید مدیر مارول به نویسندگان «دردویل» گفته «هیچ‌کس به چینی‌ها و آسیایی‌ها اهمیتی نمی‌دهد.»

«پیتر شینکودا» که در نه اپیزود سریال ابرقهرمانی «دردویل» (دانلود سریال Daredevil با لینک مستقیم) نت‌فلیکس و مارول نقش «نوبو یوشیوکا» را بازی کرده، به تازگی در کامیک-کان فاش کرده است که «جف لوب» مدیر سابق مارول تی‌وی تعمداً خطوط داستانی شخصیت‌های آسیایی‌تبار را از سریال حذف می‌کرده است. بنابر ادعای شینکودا، لوب به نویسندگان «دردویل» گفته است که «هیچ‌کس اهمیتی به چینی‌ها و آسیایی‌تباران» در فیلم‌ها و سریال‌ها نمی‌دهد. یکی از خطوط داستانی سریال که توسط لوب حذف شده رابطه‌ی عمیق میان شخصیت‌های نوبو با بازی شینکودا و «مادام گائو» با بازی «وای چینگ هو» را نشان می‌داده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

شینکودا می‌گوید: «جف لوب به اتاق نویسندگان گفت که متنی برای نوبو و گائو ننویسند – و این اتفاق دفعات زیادی توسط نویسندگان مختلف و شورانرها تکرار شد. [لوب می‌گفت:] «هیچ‌کس اهمیتی به چینی‌ها و آسیایی‌تبارها نمی‌دهد. مارول پیش‌تر سه فیلم ساخته، یک سه‌گانه به نام «بلید» (دانلود فیلم Blade با لینک مستقیم) که در هر یک از قسمت‌هایش «وزلی اسنایپس» ۲۰۰ آسیایی‌تبار را می‌کشد. برای کسی اهمیت ندارد پس داستان نوبو و گائو را ادامه ندهید.»»

شینکودا می‌گوید نویسندگان «دردویل» ماه‌ها برای نوشتن داستان نوبو و مادام گائو برنامه‌ریزی کرده بودند: «من از این داستان مطلع بودم. برای من توضیحش داده بودند و بسیار عذرخواهی کردند که نتوانستند آن را دنبال کنند، اما کاری از دستشان برنمی‌آمد. داستان بسیار جالبی بود در مورد ورود در پوشش یک مهاجر، دلایل پزشکی هم وجود داشت، و از تشریفات اداری بسیار زیادی اجتناب شده بود تا نوبو بتواند وارد کشور شود نقش‌هایش را عملی کند.»

نت‌فلیکس سریال «دردویل» را نوامبر سال ۲۰۱۸ پس از سه فصل کنسل اعلام کرد. این سریال یکی از چندین عنوان تلویزیونی مارول بود که در این شبکه به پایان راه رسیدند. «مشت آهنین» (دانلود سریال Iron Fist با لینک مستقیم)، «جسیکا جونز» (دانلود سریال Jessica Jones با لینک مستقیم)، «لوک کیج» (دانلود سریال Luke Cage با لینک مستقیم) و «پانیشر» (دانلود سریال The Punisher با لینک مستقیم) از جمله این سریال‌ها بودند. «چارلی کاکس» بازیگر نقش اول سریال در ماه می گذشته گفته بود که در مورد بازگشت «دردیول» به دیزنی+ برای فصل چهارم تردید دارد چرا که عوامل و بازیگران سریال به پروژه‌های دیگری مشغول شده‌اند و جمع کردن دوباره‌ی آن‌ها دور هم بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید