news-background
news-background

بازیگر نقش Little Nina در فصل سوم The Boys انتخاب شد

«کاتیا وینتر» برای باز یدر نقش «لیتل نینا» سردسته‌ی جنایت‌کاران روسی در فصل سوم سریال «پسران» (The Boys) آمازون برگزیده شد. وینتر بیشتر برای بازی در سریال «سوار بی‌سر» (Sleepy Hollow) شبکه‌ی فاکس و «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) شناخته می‌شد. «لیتل نینا» در کتاب‌های کامیک شخصیتی بی‌رحم و شهوت‌ران است و لحظات شگفت‌آوری را رقم می‌زند.

[حاوی اسپویلر از کتاب‌های کامیک:] تجارب ناخوشایند نینا در دوران کودکی با پدرش موجب شده که او نتواند به هیچ مردی اعتماد کند. او در عوض میل شدیدی به ابزارهای جنسی دارد. شخصیت «بیلی بوچر» نینا را با جاسازی بمب در ویبراتورش از دور خارج می‌کند.

نحوه‌ی اقتباس سریال «پسران» از داستان و شخصیت نینا مشخص نیست. اما سازندگان این مجموعه این امکان را خواهند داشت که همچون سریال «واچمن» (Watchmen) شبکه‌ی HBO لحنی منصر به فرد برای اقتباسی تلویزیونی خلق کنند.

اخیراً گزارش شد که «لیزی برادوی» و «جز سینکلر» به ترتیب نقش شخصیت‌های قهرمان جوان اما و ماری را بازی می‌کنند. «جنسن اکلس» نیز قرار است نقش «سولجر بوی» که نوعی «کاپیتان آمریکا» در دنیای «پسران» است را بازی کند. «اریک کریپکی» وعده داده است که ستاره‌ی سریال «فراطبیعی» (Supernatural) خود را به راحتی در داستان می‌گنجاند.

کریپکی به «ورایتی» می‌گوید: «فکر می‌کنم هر کسی که انتظار دارد جنسن در سریال ظاهر شود و نقش شخصیت مثبتی را بازی کند، ناامید خواهد شد. تا همین حد می‌توانم بگویم!»

فصل سوم «پسران»‌ در حال فیلمبرداری است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید