news-background
news-background

بازیگر نقش اول دنباله ی فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» مشخص شد

بنا به گزارش پایگاه خبری «ورایتی»، «کلیر فوی» به عنوان بازیگر اصلی فیلم «دختری در تار عنکبوت» که ادامه ای بر فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» می باشد مقابل دوربین خواهد رفت. این بازیگر قرار شده تا نقش یک هکر نابغه ی سوئدی را بازی کند. فیلمبرداری این اثر ژانویه ی سال آینده در برلین و استکهلم آغاز شده و طبق برنامه قرار است در تاریخ 19 اکتبر 2018 اکران سینمایی خود را آغاز نماید. کارگردانی این اثر بر عهده ی «فد آلوارز» می باشد که سال گذشته فیلم «Don’t Breathe» را برای استودیوی سونی ساخته بود. از ایشان درباره ی بازیگر مذکور پرسیده شد که چنین پاسخی را در پی داشت:

نمی توانم بیش از این بابت حضور کلیر در فیلم و نقش لیزبت سالاندر هیجان زده باشم. این بازیگر جزو آن دسته هنرمندان مستعد و کمیاب سینماست که با حضور خود می تواند روح تازه ای بر کالبد شخصیت سالاندر بدمد. بسیار خوشحالم که فرصتی برای نشان دادن داستان هیجان انگیزی که در اختیار داریم به جهانیان پیش آمده است. داستانی که کلیر فوی در مرکز آن حضور خواهد داشت.

این بازیگر برای به تصویر کشیدن «ملکه الیزابت» در سریال «The Crown» محصول «نتفلیکس» نامزد جایزه ی امی شده است. او سال گذشته نیز برای این نقش جایزه ی «گلدن گلوب» و «انجمن بازیگران تلویزیون» را دریافت کرده بود. او چندی پیش نقش شخصیت «ان بولین» را در سریال «Wolf Hall» بازی نمود و آخرین اقدام سینمایی اش نیز مربوط به فیلم «Breathe» بود که چندی پیش در 11 سپتامبر و در جریان جشنواره ی فیلم تورنتو اکران شد. فیلمنامه ی این اثر که با نام «Girl in the Spider's Web» اکران می شود اثری به نویسندگی «اسیون نایت، فد آلوارز و جی باسو» خواهد بود. این فیلم در ادامه ی «دختری با خالکوبی اژدها» محصول 2011 به کارگردانی «دیوید فینچر» ساخته خواهد شد. دختری با خالکوبی اژدها نام نخستین کتاب از مجموعه داستان های «هزاره» به قلم «استیگ لارسون» بود که توانست در مدت زمانی کوتاه یکی از پر فروش ترین مجموعه های دنیا شود. نویسنده ی سوئدی این اثر از خود سه کتاب کامل شده به یادگار گذاشته که سینمای سوئد آن ها را به فیلم های سینمایی تبدیل کرده است و دختری با خالکوبی اژدها نسخه ی بازسازی شده ی فیلمی با همین نام محصول سینمای سوئد بوده است. استودیوی فیلمسازی «سونی» امتیاز ساخت تمام مجموعه کتاب های «هزاره» را خریداری نموده و آن گونه که سران این شرکت ادعا می کنند در سال های آینده تولید فیلم «The Girl who Takes an Eye for an Eye» را نیز آغاز خواهد کرد.

  در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ی فیلم «Girl in the Spider's Web» منتشر نشده است و همان گونه که در سطر های بالا خواندید 19 اکتبر 2018 مصادف با 27 مهر 97 اکران سینمایی این فیلم آغاز می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید