news-background
news-background

بازیگر سریال Sense8 به Matrix 4 پیوست

«اریندیرا ابارا» بار دیگر در «ماتریکس ۴» (Matrix 4) با «لانا واچوفسکی» نویسنده‌ی سریال «حس» (Sense8) نت‌فلیکس همکاری می‌کند. ایبارا در این فیلم که در سال جاری میلادی فیلم‌برداری می‌شود در کنار چهره‌های قبلی چندگانه از جمله «کیانو ریوز»، «کری-آن ماس»، و «جیدا پینکت اسمیت» و چهره‌های جدید «جسیکا هنویک»، «نیل پاتریک هریس»، «توبی آنوومر» و «یحیی عبدالمتین دوم» بازی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که هنویک در نقش یک شخصیت زن شبیه به نئو ظاهر شود.

واچوفسکی کارگردانی این فیلم را برای برادران وارنر برعهده گرفته و در نگارش فیلم‌نامه با «الکساندر هیمن» و «دیوید میچل» همکاری می‌کند. واچوفسکی به همراه «گرنت هیل» تهیه‌کننده‌ی سابق «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» از تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت جدید خواهند بود. سه‌گانه‌ی «ماتریکس» بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

ایبارا در فصل اول و دوم «حس» نت‌فلیکس در نقش «دنیلا واسکوئز» بازی کرد. او سابقه‌ی بازی در سریال «غیرقابل هدایت» (Ingobernable) در کنار «کیت دل کاستیو»، و سریال «ال کاندیداتو» (El Candidato) آمازون پرایم را دارد. این بازیگر زاده‌ی شهر مکزیکو سیتی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید