news-background
news-background

بازیگر سریال Outlander نقش «پل نیومن» را بازی می‌کند

«سم هیوین» ستاره‌ی سریال «بیگانه» (Outlander) برای بازی در نقش «پل نیومن» در فیلم بیوگرافیکالی «پاتریشا نیل» و «روالد دال» انتخاب شد. فیلمبرداری پروژه از این هفته آغاز می‌شود. «کیلی هاوس» ستاره‌ی سریال بریتانیایی «بادیگارد» در نقش بازیگر آمریکایی «پاتریشا نیل» و «هیو بونویل» بازیگر «داونتن ابی» در نقش همسر او «روالد دال» نویسنده‌ی داستان‌های کودکانه بازی می‌کند.

هیوین در این فیلم نقش «پل نیومن» را بازی می‌کند که در سال ۱۹۶۳ در فیلم «هاد» (Hud) با نیل هم‌بازی بود. نیل به خاطر این فیلم برنده‌ی اسکار شد و نیومن نامزد دریافت این جایزه بود. این فیلم که پیش‌تر «یک زندگی ناآرام» (An Unquiet Life) نام گرفته بود، به اوایل دهه‌ی ۱۹۶۰ می‌رود وقتی که دال نویسنده‌ی «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» و نیل در انگلستان از شهرنشینی فاصله گرفته و سرگرم پرورش فرزندان خود بودند. رابطه‌ی این زوج که یکی بازیگر زنی سرشناس بود و دیگری نویسنده‌ی صاحب‌نام کتاب‌های کودک، سرانجام با حوادث تراژیک به خطر می‌افتد.

هیوین در سال ۲۰۱۸ کمدی «جاسوسی که مرا قال گذاشت» (The Spy Who Dumped Me) را روی پرده داشت و به زودی در فصل پنجم سریال «بیگانه» شبکه‌ی استارز دیده‌ خواهد شد. او دوشنبه شب در شوی «جیمی فالن» حاضر شد و در واکنش به شایعه‌ی بازی او در نقش «جیمز باند» گفت: «در حال حاضر فقط می‌توانم فاش کنم که «جیمز باند» نیستم. منتظر تماس هستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید