news-background
news-background

بازیگر سریال «مردگان متحرک» برای ایفای نقش جوکر ابراز علاقه مندی کرده است

بازیگر نام آشنای  هالیوود « Steven Ogg» علاقه زیادی به بازی در نقش جوکر در فیلم جدید کمپانی برادران وارنر دراین باره دارد. او پیش از این بیشتر از همه برای نقشش در سریال مشهور «The Walking Dead» در فصل 6-7 شناخته شده است. او سابقه بازی در فیلم ها و سریال های تلوزیونی و سینمایی را در کارنامه خود دارد. او همچنین در چند بازی ویدئویی نیز با سازندگان همکاری کرده است. بازی در نقش یکی از مشهورترین و محبوب ترین شخصیت های جهان داستان های مصور یعنی «جوکر» می تواند در حکم سکوی پرتابی برای این بازیگر باشد.

  در جریان پخش تلوزیونی فصل هفتم سریال « The Walking Dead» به صورت بلوری، در مصاحبه با این بازیگر او ما را در جریان آینده سینمایی خود قرار داده است:

این مسئله بسیار برای من جالب است، من فکر می‌کنم همه راه به وجد بیاورد. همینطور هم شده است. همه دیوانه این کار شده اند. من درحال خواندن آن بودم و عاشقش شدم. او جوان تر است و فیلم نیز قرار شده تا به نخستین روز های تبدیل شدن این شخصیت به یک قانون گریز بپردازد. این چیزی است که روی آن کار می‌کنند. اینکه او جوان تر است جالب خواهد بود و من دوست دارم شخصیتش را کشف کنم. من دوست دارم که جای او بازی کنم، اگر به من این نقش پیشنهاد شود قبول می‌کنم.

با وجود همه این مذاکرت در مورد انتخاب این نقش، «جرد لتو» که در فیلم گذشته «Suicide Squad» نقش این دلقک دیوانه را برعهده داشت همچنان به نقش خود ادامه خواهد داد. او و بازیگر دیگری با نام «مارگوت رابی» در نقش « Harley Quinn» در فیلم فرعی دیگری با نام «Crazy, Stupid, Love» در همین رابطه حضور خواهند داشت.

در حال حاضر هنوز هم بسیاری از سوالات پیش بینی شده در مورد این فیلم برای ما نامعلوم است. مسلما روند فیلم که رو به جلو رود ابعاد بیشتری از داستان و فیلم مشخص خواهد شد. همچنین این روزها همه منتظر هستند که ببینند بتمن جدیدی وجود خواهد داشت یا خیر؟ باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید