news-background
news-background

بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در فیلم لیگ عدالت به ایفای نقش خواهد پرداخت

بازیگر سریال بازی تاج و تخت،«مایکل مک الهاتون» تایید کرده است که در «لیگ عدالت» زک اسنایدر نقشی را ایفا خواهد کرد. این بازیگر تاکنون بیش از هفتاد نقش را در کارنامه ی هنری خود بازی کرده ولی بیشتری معروفیت خود را مدیون سریال حماسی، فانتزی شبکه اچ بی او، بازی تاج و تخت است. همینطور او قرار است در فیلم «King Arthur: Legend of the Sword» نیز به ایفای نقش بپردازد. این بازیگر پرکار به تازگی برای بازی در قسمت جدید «سوپر من علیه بتمن» نقش پر رمز و راضی را انتخاب کرده است که در رابطه با آن سخنی نگفته اما قول نقش جالب و هیجان انگیزی را داده است.

همچنین نام دیگری نیز در لیست بازیگران این فیلم به چشم خواهد خورد، در واقع او تنها بازیگری از سریال بازی تاج و تخت نخواهد بود که در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. قبل از این اعلام شده بود که Kristofer Hiviju قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند. «Ciaran Hinds » نیز به جمع این بازیگران خواهد پیوست و نقش « Steppenwolf»را در این فیلم به صورت موشن کپچر ایفا خواهد کرد. Steppenwolf قرار است در این فیلم به دستور رئیس خود « Darkseid»نابودی را برای زمین به وسیله سه جعبه اصلی به وجود آورد.

در گفتگویی که مک الهاتون با رسانه ردکارپت داشته است دقیقاً به نقشش در لیگ عدالت اشاره نکرده است اما او وعده سکانس آغازین حماسی داده است:

قرار است در این فیلم با طنز بیشتری رو به رو شویم و ممکن است همین مسئله عامل تفاوت با فیلم قبلی باشد، سکانسی که قرار است من در آن باشم سکانس آغازین بزرگی است و در نوبه خودش بسیار تاریک و در عین حال تاثیر گذار است. اگر چه فیلم به سبک کتاب های کمیک است اما شما با مقدار مشخصی از طنز در آن رو به رو خواهید بود.

زمانی که از او درباره اسنایدر سوال شد جواب داد:

او در واقعا به خاطر کتاب های کمیک زندگی می‌کند. او یکی از هواخواهان و عاشقان این کتاب هاست. او دقیقا می‌داند که چه چیزی از بازیگر می‌خواهد و بسیار شگفت آور است. آزادی عمل زیادی در کار با او وجود دارد.

با در نظر گرفتن این مسئله که لیگ عدالت بیشتر در مورد یک نبرد بزرگ است امکان دارد که مک الهاتون یکی از اعضای ارتش Parademon ها باشد، شاید هم نقشی مهم تر و شرور تر داشته باشد. در حالی که نقش او هنوز یک راز است احتمال آن وجود دارد که مک الهاتون نقش Darkseid را ایفا کند. این نبرد با محوریت ارتش آتلانیس، آمازون و ارتش انسانها با بیگانگانی که پرواز می‌کنند در جریان خواهد بود. احتمال دارد که او نقش یک ژنرال ارتش را داشته باشد. تنها زمانی می‌توان از این موضوع مطمئن شد که فیلم به اکران در بیاید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید