news-background
news-background

بازیگر Sopranos: جیمز گاندولفینی هاروی واینستین را تهدید کرد

هیچ‌کس نمی‌تواند «تونی سوپرانو» را به کاری بر خلاف میلش وادار کند. «استیو شیریپا» و «مایکل ایمپریولی» بازیگران سریال «سوپرانوها» (دانلود سریال Sopranos با لینک مستقیم) با حضور در پادکست «جو روگان» برای معرفی پادکست دیگری به نام «صحبت از سوپرانوها» (Talking Sopranos) فاش کردند که «هاروی واینستین» یک بار «جیمز گاندولفینی» را به خشم آورده تا حدی که تهیه‌کننده‌ی بدنام را تهدید می‌کند او را خواهد زد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گاندولفینی و واینستین در حین تولید فیلم نئو-نوآر و جنایی «کشتار با لطافت» (دانلود فیلم Killing Them Softly با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر همکاری کردند. در این فیلم گاندولفینی در کنار «برد پیت»، «ریچارد جنکینز» و «ری لایوتا» بازی کرد. کمپانی واینستین پخش‌کننده‌ی این فیلم بود. گاندولفینی مخالف حضور در تاک-شوهای شبانه برای بازاریابی فیلم‌ها بود زیرا احساس می‌کرد «به اندازه‌ی کافی جذاب» نیست، اما واینستین نظر دیگری داشت. یک روز که شیریپا و گاندولفینی در محل فیلمبرداری حاضر بودند، واینستین مکرراً با ستاره‌ی «سوپرانوها» تماس می‌گیرد تا او را برای حضور در «شوی آخر شب با دیوید لترمن» تحت فشار بگذارد.

شیریپا می‌گوید: «[گاندولفینی] گفت: «هاروی واینستین» دائماً تماس می‌گیرد و می‌خواهد با لترمن مصاحبه کنم اما من جواب منفی می‌دهم. [واینستین] هم به جیم رفتار زشتی داشت. جیم گفت: «هاروی واینستین را تا حد مرگ می‌زنم! با این پولی که به من می‌دهد، این کارهای لعنتی را نمی‌کنم!» این ماجرا به زمانی برمی‌گردد که «هاروی واینستین» هنوز سلطنت می‌کرد و اتهامات جنسی علیه او مطرح نشده بود.»

«جیمز گاندولفینی» تنها بازیگری نیست که تهیه‌کننده‌ی بدنام هالیوود را تهدید کرده. در سال ۱۹۹۵، «برد پیت» نیز او را تهدید کرده بود اگر یک بار دیگر «گوئیت پالترو» را آزار دهد او را خواهد کشت. چند سال بعد نیز، یکی از تهیه‌کنندگان «هایائو میازاکی» برای واینستین یک شمشیر سامورائی می‌فرستد تا به او هشدار دهد در نسخه‌ی سینمایی «شاهزاده مونونوکه» (دانلود فیلم Princess Mononoke با لینک مستقیم) صحنه‌ای را حذف کند.

واینستین در حال حاضر محکومیت ۲۳ ساله‌ی خود را به جرم تجاوز و آزار جنسی سپری می‌کند. گاندولفینی در سال ۲۰۱۳ از دنیا رفت. او برای بازی در فیلم «بحث کافی‌ست» (دانلود فیلم Enough Said با لینک مستقیم) که پس از مرگ او منتشر شد، نامزد بهترین بازیگر مرد نقش مکمل از طرف جوایز «ایندی اسپیریت» و «صنف بازیگران» شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید