news-background
news-background

بازیگران Community برای یک جلسه فیلمنامه‌خوانی مجازی حاضر می‌شوند

بازیگران سریال کمدی «اجتماع» (دانلود سریال Community با لینک مستقیم) و «دن هارمون» نویسنده‌ی آن قرار است در یک جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی مجازی و پرسش و پاسخ حاضر شوند و برای مبارزه با ویروس کرونا کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند.

«دونالد گلاور» از جمله بازیگرانی است که برای شرکت در این جلسه موافقت کرده است. او در فصل پنج از سریال جدا شد و برای اولین بار پس از جدایی‌اش به دیگر بازیگران می‌پیوندد. «جوئل مک‌هیل»، «گیلین جیکوبز»، «دنی پودی»، «الیسون بری»، «جیم راش»، «کن ججونگ» و «ایوت نیکول براون» نیز در این جلسه‌ی مجازی حضور پیدا می‌کنند.

این جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی و پرسش‌ و پاسخ با هواداران از طریق صفحه‌ی یوتیوب سونی پیکچرز تله‌ویژن و در تاریخ دوشنبه ۱۸ می ساعت ۲۲ به وقت لندن برگزار می‌شود. بازیگران قرار است فیلمنامه‌ی اپیزود چهارم از فصل پنجم که ۱۶ ژانویه ۲۰۱۴ از NBC پخش شد را بخوانند. برای بخش پرسش و پاسخ، هواداران می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #AskCommunity و ذکر @CommunityTV سؤالاتشان را مطرح کنند. در این رویداد از هواداران خواسته می‌شود تا در امور خیریه و تأمین مواد غذایی برای کارکنان بیمارستان‌های لس‌آنجلس، نیویورک و دیترویت مشارکت کنند.

اپیزود چهارم از فصل پنجم سریال در کتابخانه‌ی «کالج منطقه‌ای گرین‌دیل» روی می‌دهد و اعضای گروه پس از مرگ «پیرس» با بازی «شوی چیس» در آن جمع می‌شوند. سریال «اجتماع» از اول ماه آوریل به نت‌فلیکس آمده است اما برای مخاطبین جهانی از طریق آمازون پرایم هم در دسترس خواهد بود.

این سریال در قالب شش فصل (پنج فصل در NBC و یک فصل در Yahoo Screen) و با ۱۱۰ اپیزود که در خلال سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ روی ایر رفتند ساخته شد. مک‌هیل اخیراً به ورایتی گفته بود که با کوچ سریال به نت‌فلیکس احتمال تولید یک فیلم براساس این شخصیت‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید