news-background
news-background

بازیگران فیلم دکتر استرنج(the doctor strange) رسما اعلام شدند

همین اول ماه استودیوی مرول درمورد ساخت فیلم دکتر استرنج در منتطقه ی کاتماندو(Kathmandu) ، نپال خبرداد . عکس هایی غیر رسمی در مورد این فیلم پخش شده بود ، بندیک ( (benedict cumberbatchبه عنوان استفان استرنج (Stephen strange) و چیوتل (chiwetel ejifor) که لباس های برون موردو (baron mordo) را به تن دارد . این طور به نظر می اید که مانند فیلم های دیگر این استودیو این فیلم نیز به لندن منتقل شده مثل کاپیتان امریکا ، انتقام جویان 1، ثور(thor) و ... .  مرول و سازنده ی این فیلم اسکات (scott derrickson) در حال عکاسی برای اعلام رسمی شروع ساخت این فیلم توسط دیزنی خبر میدهند .

گفتنی است که علاوه بر لندن و نپال دکتر استرنج در شهرهایی مثل هنگ کنگ و نیویورک نیز ساخته میشود .

شایعتی راجع به این فیلم و فیلم های دیگری نیز هست ، گفته میشود که فیلم جدیدی از نت فلیکس (Netflix) در حال ساخت است با نام مشت اهنی (iron fist) که با این فیلم همگذر باشد . احتمالا هم همین طور باشد.

در تیم سازنده اسامی اشنایی به گوش میخورد : بن دیویس (ben davis) مدیر عکاسی ، چارلس وود (Charles wood) طراح تولید و الکساندرا بایرن (Alexandra byrne) طراح لباس ها و تمام کسانی که دست اندرکاران فیلم انتقام جویان 2(avengers) و گاردین (gaurdians of galaxy) بودند . فیلم را وات اسمیت (wyatt smith) و سابرینا پلیسکو (Sabrina plisco) اماده میکنند . گفته ها نشان میدهد که سازنده ی جلوه های ویژه ی فیلم گاردین او گلکسی نیز در این فیلم است .

از بازیگران منتشر شده ی این فیلم میتوان بندیکت کامبرباچ(black mass, the imitiation game) چیوتل ایجیوفور(12 years slave, the martian) راشل مک ادام (southpaw, Sherlock holmes) مایکل استوبارگ (steve jobs) مدز میکیلسن (clash of the titans, casino royale) برنده ی جایزه ی اسکار تیلدا اسوینتون (Michael clayton, the grand Budapest hotel) اشاره کرد.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید