news-background
news-background

بازیگرانی که بدلیل ایفای نقش در فیلمها، تقریبا مرده بودند!

فیلمبرداری های هیجان انگیز و جلوه های ویژه، راهی طولانی در صنعت فیلمسازی طی کرده اند که همیشه در خاطر باقی خواهند ماند، اما باید بگوییم هنوز هم خطراتی در فیلمسازی و سحر و جادوی هالیوود وجود دارد!

حال میخواهیم نگاهی به لحظاتی بیاندازیم که اشتباه پیش رفته و موجب آسیب دیدن بازیگران شده است.

بازیگرانی از جمله:

مایکل جی. فاکس(Michael J. Fox)

در زمان فیلم برداری " بازگشت به آینده 3"(Back to the Future part III)، فاکس در صحنه ای باید توسط Tannen(شخصیتی در فیلم) به دار آویخته میشد. زمانی که فاکس داشت با دستانش از گردنش محافظت میکرد، هیچ یک از عوامل فیلم به کمکش نیامدند. در همان موقع فاکس به سختی نفس میکشید و داشت از هوش میرفت تا اینکه فهمیدند او در حال فیلم بازی کردن نیست و واقعا نمیتواند نفس بکشد!!

ایسلا فیشر(Isla Fisher)

maxresdefault

شعبده بازان با روش ها و حقه هایشان برای فرار از مرگ شناخته میشوند. بر همین اساس، فیشر برای ایفای نقش در فیلم " حالا مرا میبینی" (Now You See Me) تقریبا خود را به کشتن داد. در صحنه ای که او باید خود را از قفل و زنجیر ها در زیر آب رها میکرد، فیشر ناگهان شروع به غرق شدن نمود و نتوانست دکمه ی امنیتی درون ظرف آب را برای آزاد شدن فشار دهد. پریشانی در چهره او به قدری نبود که خدمه فیلم را برای نجاتش خبر کند! بصورتی که آنها فکر میکردند او هنوز درحال ایفای نقشش است. متاسفانه او خودش بدون دخالت هیچ یک از خدمه، خود را نجات داد!

جورج کلونی (George Clooney)

egroge-clooney-old-age

 در زمان فیلمبرداری سیریانا (Syriana)، جورج کلونی برای ایفای نقش در صحنه ای، از ناحیه سر بشدت آسیب دید. زمانی که او داشت درد این حادثه را تحمل میکرد، پزشکان برای چند هفته قادر به تشخیص آسیبش نبودند. تا زمانی که برادر لیزا کودرو ( بازیگر نقش فیبی در سریال فرندز)، که یک متخصص مغز و اعصاب است، نشت مایع نخاعی را تشخیص داد و شروع به درمان کلونی کرد. بر اساس گزارشها، جورج کلونی به قدری درد میکشید که فکر خودکشی نیز به سرش زد!!

شارلیز ترون(Charlize Theron)

2bc794eead99bf38140524ecbfa7e001_large

در زمان فیلم برداری Aeon Flux، شارلیز ترون توسط شیرین کاری یکی از آکروبات کارهای فیلم بشدت آسیب دید. در فیلمبرداری های اولیه، به ستون فقرات و نخاعِ ترون آسیب رسید و این موجب یک ماه عقب افتادن فیلمبرداری و همچنین 6 هفته درمان فیزیکی برای ترون شد.

هالی بری(Halle Berry)

BEVERLY HILLS, CA - MARCH 13: (NO TABLOIDS)   Halle Berry at "The Call" Press Conference at the Four Seasons Hotel on March 13, 2013 in Beverly Hills, California.  (Photo by Vera Anderson/WireImage)

یکی از آسیب پذیرترین بازیگران هالیوود، هالی بری میباشد. او در فیلم Gothika دستش شکست. در فیلم Catwomen به سرش آسیب رسید. برای ایفای نقش در Cloud Atlas دچار زخم و شکستی در پایش شد و همچنین در The Call با سر به زمین خورد!!

شرم آور و جدی ترین اتفاق برای هالی بری، در فیلم Die Another Day افتاد. هنگامی که در صحنه عشق بازی با پیرس برازنان، دچار خفگی شد!!

ویگو مورتنسن(Viggo Mortensen)

viggo-mortensen

مورتنسن، بیشتر از هر بازیگر دیگر در قسمت دوم ارباب حلقه ها زخمی شد. در حالی که اورلاندو بلوم یکی از دنده هایش ترک خورده بود، وینگو در یک نبرد شدید به دندان هایش آسیب رسید و همچنین بعد از ضربه به یک کلاه خود، تعدادی از انگشتان پایش شکست.

او همچنین در یکی از صحنه های فیلمبرداری درآب، بیش از حد دور و تقریبا غرق شده بود.

تام هنکس(Tom Hanks)

tom-hanks

تام هنکس برای ایفای نقش در فیلم Cast Away تقریبا مرد!! فیلمی که به روش های مختلف به بدن او آسیب رساند. پس از کم و زیاد کردن حدود 22 کیلوگرم وزن، برای به تصویر کشیدن یک دور افتاده، هنکس دچار یک بریدگی در پای خود شد، که موجب متورم شدن پایش برای دو هفته گشت. بعد ازینکه او بالاخره به بیمارستان مراجعه کرد، پزشکان عفونت مرگبار استاف را در او تشخیص دادند.

سیلوستر استالونه(Sylvester Stallone)

la-et-mn-oscars-2016-sylvester-stallone-returns-to-oscar-ring-after-39-years-20160114

سیلوستر در فیلمبرداری دو قسمت از بی مصرف ها(The Expendables) و رامبو(Rambo) دچار شکستگی ها و درنتیجه جراحی های زیادی شد.

جدی ترین اتفاقی که برای او افتاد در فیلم راکی 4 (Rocky IV) توسط دولف لاندگرن بود. لاندگرن به قدری محکم به استالونه ضربه زد که قلب او دچار تورم شد و درنتیجه در بیمارستان بستری گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید