news-background
news-background

بازیگرانی که احتمال دارند جایگزین دنیل کریگ شوند

دنیل کریگ به صورت شرافت مندانه در چهار فیلم جیمز باند بازی کرده است اما بر اساس گزارش ها پس از فیلم "اسپکتر" دنیل کریگ آماده است تا از نقش جیمزباند جدا شده و کت شلوار خود را آویزان کند. اگر چه که هنوز خروج او از این نقش هنوز تایید نشده است اما از بازیگرانی که احتمال دارند جای او را به عنوان مامور 007 بگیرند نام برده شده است. هفت بازیگر به عنوان لیست نهایی برای جایگزینی دنیل کریگ در بیست و پنجمین فیلم جیمزباند انتخاب شده اند. این اسامی توسط پایگاه خبری TheSun منتشر شده است. اسامی به شرح زیر است :

"تام هیدلستون ، ادریس البا ، مایکل فاسبندر ، لوک ایوانز ، چارلی هونام ، جیمز نورتون و جیمی بل "

این نام ها قبلا هم برای این نقش برده شده است اما هیچ کدام برای پذیرش نقش هیچ ملاقاتی نداشته اند اما احتمالا یک کدام این آن ها نقش را بر عهده خواهد کرد. در زیز نگاهی به سه اسم پرکار این لیست خواهیم کرد :

تام هیدلستون که او را بهتر با کارکتر لوکی در دنیای مارول میشناسیم احیرا در پروزه های "I Saw The Light" و "Night Manager" شرکت داشته و همچنین در فیلم "Kung: Skull Island" که سال آینده اکران میشود حضور خواهد داشت. او در حال حاضر بهترین گزینه برای جانشینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند میباشدو

ادریس البا بارها "The Wire" و یا "Luther" همچنین در صدا پیشگی انمیشن های "Zootopia" و "Finding Dory" ثابت کرده است یک بازیگر با استعداد است و اسم او به عنوان جیمز باند احتمالی برده شده است. البا اشاره کرده بود که با هیچ کس در مورد نقش مامور 007 صحبت نکرده است. (مهمترین خبرهای سینما را در اخبار سینمای جهان دنبال کنید)

مایکل فاسبندر کم کم دارد به شهرتی میرسد که در دوران جوانیش پیدا نکرده بود حضور در فیلم های "X-men" ، "12Years Slave" , "Frank" و "Steve Jobs" او را به عنوان یک بازیگر خوب شناسانده است. او نیز برای نقش 007 اعلام شده است اما با توجه به اینکه اگر فیلم در حال اکران او یعنی اساسین کرید موفق شود فروش خوبی داشته باشد احتمالا شاهد قسمت دوم آن نیز خواهیم بود و با این اوصاف احتمال 007 شدن فاسبندر کم میباشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید