news-background
news-background

«تام هنکس» و «ریتا ویلسون» به آمریکا بازگشتند

«تام هنکس» و همسرش «ریتا ویلسون» پس از ابتلا به ویروس کرونا و بازیابی سلامت جسمانی‌شان در استرالیا به ایالات متحده بازگشتند. آن‌ها از استرالیا به خانه‌ی خود در لس‌آنجلس رفته‌اند. هنکس برای بازی در نقش مدیر برنامه‌های «الویس پرسلی» در فیلم بیوگرافیکال جدیدی به کارگردانی «باز لورمن» به استرالیا سفر کرده بود. سپس علائم ابتلا به ویروس کرونا در آن‌ها نمایان شد و همزمان با آغاز شیوع گسترده‌ی بیماری در آمریکا، هنکس مثبت شدن نتیجه‌ی آزمایش کرونای خود را تأیید کرد. اکنون پس از دو هفته قرنطینه خانواده‌ی هنکس به خانه بازگشته است.

هنکس پس از ابتلا به ویروس در صفحه‌ی توئیتر خود با ارسال یک تصویر گفت: «من و ریتا اینجا در استرالیا هستیم. کمی احساس خستگی می‌کنیم و انگار سرما خورده‌ایم و بدنمان درد می‌کند. ریتا گاهی لرز می‌کند و گاهی هم تب دارد. برای اینکه کار درست را انجام داده باشیم، همان‌گونه که در همه جای دنیا انجام می‌دهند، از ما آزمایش کرونا گرفتند، و نتیجه مثبت شد. خوب،‌ حالا باید چه کنیم؟ مقامات پزشکی پروتکل‌هایی دارند که باید اجرا شود. ما خانواده‌ی هنکس آزمایش می‌دهیم، تحت مراقبت قرار می‌گیریم و تا زمانی که سلامت و امنیت عمومی تأمین شود قرنطینه می‌شویم. تمام دنیا را در جریان آخرین تغییرات قرار می‌دهیم. مراقب خودتان باشید! – تام هنکس»

دیگر سلبریتی‌های هالیوودی مبتلا به کرونا شامل «ادریس البا» و همسرش، «کریستفر هیویو»، «دنیل دای کیم»، «هاروی واینستین» و «اولگا کوریلنکو» می‌شوند.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۴۷

گویا فقط سلبریتی ها و مقامات سیاسی توانایی شکست کرونا رو دارن، شایدم کرونا دوس داره فقط مردم عادی رو بکشه :)

نمایش اسپویل