news-background
news-background

بازگشت Fight Club: اولین تصاویر از کتاب مصور «باشگاه مشت‌زنی ۳»

بیست سال از انتشار «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) به کارگردانی «دیوید فینچر» می‌گذرد؛ شاهکاری که از رمانی به همین نام به قلم «چاک پالنیک» اقتباس شده بود و با درخشش «برد پیت» در نقش صابون سازی به نام «تایلر دوردن»، به یک فیلم کالت تبدیل شد.

پالنیک اکنون با «باشگاه مشت‌زنی ۳»، دنباله‌ای که به صورت کتاب مصور برای «دارک هورس اینترتینمنت» نوشته شده، دوردن را احیا کرده است. اولین جلد از این پروژه‌ی ۱۲ جلدی ۳۰ ژانویه عرضه خواهد شد. اما پیش از فرارسیدن این موعد، دوستداران کتاب می‌توانند علاوه بر دیدن تریلر، هفت صفحه از جلد اول را با تصویرگری «کامرون استوارت»مطالعه کنند.

«دارک هورس» در سال ۲۰۱۵ کتاب مصور «باشگاه مشت‌زنی ۲: خیال آسودگی» (Fight Club 2: The Tranquility Gambit) را نیز با بازگشت دوردن، شخصیت راوی بی‌نام قصه که در فیلم «ادوارد نورتن» نقش او را بازی کرد، مارلا (با بازی «هلنا بونهام-کارتر» در فیلم) منتشر کرده بود. تمامی این شخصیت‌ها در داستان جدید حضور دارند. داستان کتاب ده جلدی «باشگاه مشت‌زنی ۲» ده سال پس از وقایع قسمت اول روی می‌دهد و «سباسشن» هنوز رابطه‌ی خود با «مارلا» را به هم نزده است.

پالنیک می‌گوید محوریت داستان بخش سوم مخاطرات متارکه‌ی جنگ است: «باشگاه مشت‌زنی ۳ در مورد حوادثی است که پس از همکاری با دشمن با آن مواجه می‌شوید. با توجه به رابطه‌ی منحصر به فرد «تایلر دوردن» و «بالتازار»، شرایط در اینجا حتی پیچیده‌تر است. ضمناً بله در اینجا هم شاهد جابجایی دو شخصیت هستیم.»

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید