news-background
news-background

بازگشت Daft Punk به آهنگسازی فیلم با اثر جدید «داریو آرجنتو»

«شیشه‌های دودی» اولین آلبوم موسیقی فیلم «دفت پانک» پس از «ترون: میراث» است.

«دفت پانک» برای اولین بار پس از یک دهه با فیلم جنایی جدید «شیشه‌های دودی» (Black Glasses) به کارگردانی «داریو آرجنتو» به آهنگسازی فیلم بازمی‌گردد. کارگردان «سوسپیریا» (The Suspiria) در مصاحبه با «ریپوبلیکا» تأیید کرده است که زوج موزیسین برنده‌ی گرمی موسیقی متن فیلم جدیدش را می‌سازند. آرجنتو نیز پس از هشت سال به فیلمسازی بازمی‌گردد. او در این باره می‌گوید: «آن‌ها مرا تحسین می‌کنند، سینمای مرا می‌شناسند. آن‌ها از یکی از دوستانشان در فرانسه شنیدند که قصد دارم فیلم جدیدی بسازم بنابراین با من تماس گرفتند تا بگویند: «مایلیم با شما همکاری کنیم.»»

بنابر ادعای آرجنتو، «دفت پانک» در حال آهنگسازی برای پروژه است و دموهای آن را به زودی برای او ارسال می‌کند. فیلمساز انتظار دارد که به محض مساعد شدن شرایط آن‌ها به ایتالیا سفر کنند تا با هم روی پروژه کار کنند. آخرین اثر سینمایی «دفت پانک» در سال ۲۰۱۰ برای فیلم «ترون: میراث» (دانلود فیلم Tron: Legacy با لینک مستقیم) ساخته شد. آن‌ها از سال ۲۰۱۳ تاکنون آلبومی منتشر نکرده‌اند. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آرجنتو می‌گوید «دفت‌ پانک‌» به فیلمنامه‌ی او علاقه نشان داده‌اند: «به فیلم‌های جنایی بازمی‌گردم. یک ماجراجویی شبانه است در رم، در مورد یک دختر چینی و یک کودک. در بخش دوم، تعقیب و گریز آنان را به سمت حومه سنگلاخی لاتزیو می‌راند. با دره‌های سرسبز توسکانی متفاوت است، اما به نظر من زیباست.»

«پیچفورک» در سال ۲۰۱۳ گزارش داد که «دفت پانک» برای فیلم جدید «برایان دی‌ پالما» آهنگسازی می‌کند. این زوج اغلب در مصاحبه‌های‌شان گفته‌اند که فیلم «شبح بهشت» (Phantom of the Paradise) دی پالما به‌شدت بر آلبوم «حافظه دسترسی تصادفی» (Random Access Memories) آنان تأثیرگذار بوده است. با این حال، همکاری دی‌ پالما و «دفت پانک» تاکنو شکل نگرفته است.

«دراکولا ۳ بعدی» (Dracula 3D) آخرین فیلم بلند آرجنتو است که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید