news-background
news-background

بازگشت «American Idol» این‌بار در شبکه‌ی ABC

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، شبکه‌ی ABC سرانجام تصمیم به بازگرداندن «American Idol» گرفت تا این مجموعه‌ی تلویزیونی در سال 2018 پخش فصل شانزدهم خود را از سر بگیرد. حق پخش این برنامه قبلاً به شبکه‌ی فاکس تعلق داشت.

بن شروود، یکی از رؤسای دیزنی میدیا با انتشار بیانیه‌ای گفته «آیدل نماد سرگرمی است و حالا همان جایی پخش می‌شود که باید پخش شود، یعنی در کنار مجموعه‌هایی نظیر «Dancing with the Stars» و «The Bachelor». خودتان را برای بازگشتی بزرگتر، جسورانه‌تر و بهتر از همیشه آماده کنید.»

با وجود اینکه به نظر می‌رسد تیم داوری دستخوش تغییرات بزرگی قرار بگیرد، اما چهره‌ای آشنا به نام «رایان سیکرست» در حال مذاکره با شبکه است تا باز هم به عنوان مجری بازگردد.

روز و ساعت پخش «American Idol» همچنان نامشخص است اما بنابر شایعات منتشر شده، این برنامه تلویزیونی یکشنبه شب‌ها روی ایر می‌رود. خبر قطعی هفته‌ی آینده و با اعلام جدول زمانی پخش برنامه‌های شبکه‌ی ABC در فصل 18-2017 منتشر خواهد شد.

«American Idol» در خلال سال‌های 2002 تا 2016 و در قالب 15 فصل از شبکه‌ی فاکس پخش شد اما به دلیل هزینه‌ی بالا و همچنین بینندگان اندک، تولیدش متوقف شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید