news-background
news-background

بازگشت «مایکل مایرز» در تریلر ریبوت «هالووین»

طرفداران ژانر وحشت در سال‌های اخیر خوشحال‌تر از سایر سینماروها بوده‌اند. این هفته فیلم «موروثی» (Hereditary) به اکران سینماهای سراسر دنیا درآمده، یکی از پرشمار فیلم‌هایی که لقب «جن‌گیر بعدی» را یدک می‌کشید، اما شاید یکی از معدود آثار ترسناکی باشد که به همان خوبی که انتظار می‌رفت بود، اگرچه فیلم از مخاطبین نمره ظالمانه D+‌ سینمااسکور دریافت کرده است. نیم ساعت پایانی فیلم به شدت دل‌خراش و آزاردهنده است و انسان‌های رعب‌آور پیر و عریان فیلم که موج نمایش آنان توسط استودیوی A24 با فیلم‌های «دنبالت می‌آید» (It Follows) و «جادوگر» (The Witch) آغاز شد، شاید کمتر کسی را خوش بیاید. اوایل سال جاری میلادی نیز، فیلم «یک جای آرام» (A Quiet Place) با آن ایده بدیع و هراس‌انگیزش در مورد بیگانه‌ای که به حرف زدن شخصیت‌های فیلم حساس بود و اگر صدایی از آن‌ها درمی‌آمد به سراغشان می‌رفت، روی پرده آمد. فیلم درخشان «برو بیرون» به کارگردانی «جوردن پیل» نیز سال گذشته شگفتی‌ساز شد و به ژانر وحشت اعتباری دیرهنگام بخشید و پیل را برای فیلمنامه آن صاحب جایزه اسکار کرد.

استودیوی بلوم‌هاوس که آثاری چون «برو بیرون»، «اسپلیت» و «شوم» را به سینما آورده، به «هالووین»، دنباله یک فیلم کالت کلاسیک دیگر حیات می‌بخشد تا این ژانر بار دیگر جنجال‌آفرین شود. اولین تریلر این ریبوت جمعه گذشته منتشر شد و هوادارن را سر ذوق آورد.

فیلم «هالووین» به کارگردانی «جان کارپنتر» یک اثر ویژه در زمانه خود بود. همه چیز آن فیلم از ترس‌ها گرفته تا ماسک «مایکل مایرز» و روند کند داستان و حتی تم پیانوی نمادینش به شکل دلربایی ساده بودند. این مسئله در مورد دنباله‌های پرتعداد و بسیار بد فیلم صدق نمی‌کرد. اما خوشبختانه ریبوت «هالووین» می‌خواهد تظاهر کند که دنباله‌های قبلی وجود ندارند. در دنیای ریبوت فیلم مایرز به زندان افتاده و «لوری استرود» که در فیلم اول «جیمی لی کورتیس» نقش آن را بازی می‌کرد، ۴۰ سال گذشته را صرف تدارک بازگشت مایرز کرده است. این بدان معناست که لوری برخلاف چیزی که در «هالووین ۲» دیدیم و طبق دیالوگ‌هایی که در تریلر می‌شنویم، برادر مایرز نیست.

در ریبوت «هالووین» خود «نیک کسل» در نقش مایرز به ایفای نقش پرداخته و «جیمی لی کورتیس» هم که دیگر یک دختر دبیرستانی چشم و گوش بسته نیست برای ایفای نقش استرود بازخواهد گشت. اما سؤال مهم این است که پس از گذشت این همه سال آیا مردی ماسک زده هنوز ترسناک خواهد بود یا نه؟ خبر خوب این است که برای دانستن جواب این سؤال لازم نیست زیاد صبر کنیم زیرا «هالووین» با کارگردانی «دیوید گوردون گرین» ۱۹ اکتبر آینده اکران می‌شود.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Halloween 2018 با لینک مستقیم

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲

پس دوتا فیلمی که راب زامبی ساخته کجای این مجموعه هالووین قرار میگیره؟

نمایش اسپویل
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۵

اون فیلم‌ها تا جایی که ما می‌دونیم بازسازی (Remake) هست و با ریبوت متفاوت.

نمایش اسپویل