news-background
news-background

بازگشت ماری-لوئیز پارکر به تلویزیون با اقتباسی از کتاب استیون کینگ

ماری-لوئیز پارکر، برندۀ جایزۀ گلدن گلوب به سریال درام «آقای مرسدس» پیوست. این سریال از رمانی به همین نام به قلم استیون کینگ اقتباس شده و داستان یک قاتل روانی با بازی «هری تریدوی» (پنی دردفول) را روایت می‌کند که یک پلیس بازنشسته (برندن گلیسون) را با فرستادن نامه و ایمیل به بازی می‌گیرد.

پارکر در این سریال نقش «جینی پترسون» خواهر کوچک‌تر یکی از مقتولین را بازی خواهد کرد. وقارت این زن به درخشندگی زیبایی ظاهری این شخصیت مصمم و دلربا توصیف شده است.

در این سریال که از Audience Network  پخش خواهد شد، بازیگران دیگری چون «هالند تیلور»، «کلی لینچ» و «جرل جروم» از فیلم «مهتاب» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پارکر علاوه بر بازی در سریال «علف» (Weeds) که ثمرۀ آن یک گلدن گلوب برای او بود، سابقۀ حضور در سریال « The West Wing »، و « The Blacklist» را هم دارد. پروژۀ بعدی او یک مینی سریال با عنوان (When We Rise) برای شبکۀ ABC است که 27 فوریه پخش می‌شود.

سریال آقای مرسدس را «دیوید ای. کلی» برای تلویزیون اقتباس کرده و به عنوان برنامه‌ریز هم در این پروژه انجام وظیفه خواهد کرد. برای کارگردانی این سریال «جک بندر» یکی از کارگردانان «بازی تاج‌وتخت» انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید