news-background
news-background

کامیک-کان ۲۰۱۹: بازگشت شخصیت «جان کانر» به Terminator: Dark Fate و رده‌ سنی فیلم تأیید شد

عوامل «ترمیناتور: سرنوشت شوم» (Terminator: Dark Fate) امسال یک بار دیگر در کنار هم جمع می‌شوند و این تنها شامل «آرنولد شوارتزنگر»، «جیمز کامرون» به عنوان تهیه‌کننده، و «لیندا همیلتون» در نقش «سارا کانر» نمی‌شود. پنجشنبه شب در حین برگزاری پنل کامیک-کان فیلم «سرنوشت شوم» کامرون تأیید کرد که چهره‌ی آشنای دیگری به دنیای «ترمیناتور» بازخواهد گشت. «ادوارد فرلانگ» یک بار دیگر در نقش «جان کانر» ظاهر می‌شود.

کامرون شخصاً در نمایشگاه حاضر نبود اما این بازگشت را به وسیله‌ی ارسال یک ویدیو از محل فیلمبرداری دنباله‌های «آواتار» تأیید کرد. پس از معرفی فیلم، او تأیید می‌کند که همیلتون و فرلانگ برای بازی در نقش کانرها بازمی‌گردند. کامرون در پیام خود بیشتر بر نقش «لیندا همیلتون» تأکید و تنها در انتهای سخنانش به بازگشت جان اشاره می‌کند: «ما «تیم میلر» را داریم که اخیراً «ددپول» را ساخته. من هم پس از تقریباً سه دهه به چندگانه بازگشته‌ام... چیزهای دیوانه‌واری را به شما نشان خواهیم داد که هرگز پیش از این ندیده‌اید... مسئله‌ای دائماً در موردش بحث می‌کردیم این بود که آیا باید سارا را بازگردانیم؟ در حالی که هیچ سارای دیگری جز لیندا [همیلتون] وجود ندارد. بنابراین برای متقاعد کردن او باید چه می‌کردیم؟ ما از او خواستیم برگردد و خوشبختانه موافقت کرد و داستانی براساس شخصیت او بنا کردیم. «ادی فرلانگ» هم در نقش جان برمی‌گردد.»

فرلانگ در سال ۱۹۹۱ در فیلم «ترمیناتور ۲: روز داوری» در نقش «جان کانر» ظاهر شد. بسیاری از منتقدین آن فیلم را بهترین قسمت چندگانه می‌دانند، با این حال فرلانگ تنها همین یک بار در قالب این شخصیت بازی کرده است. این نقش در «ترمیناتور ۳: ظهور ماشین‌ها» به «نیک استال» و در «ترمیناتور: رستگاری» به «کریستین بیل»‌ سپرده شد. در فیلم «ترمیناتور: جنسیس» هم «جیسون کلارک» برای این نقش انتخاب شده بود.

شب گذشته در پنل پارامونت «تیم میلر» کارگردان «سرنوشت شوم» تأیید کرد که ششمین قسمت «ترمیناتور» قطعاً با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) اکران می‌شود. سه قسمت اول چندگانه با همین درجه‌‌ی سنی اکران شدند اما قسمت چهارم «ترمیناتور: رستگاری» و «ترمیناتور: جنسیس» با رده‌ی PG-13 روی پرده رفتند.

میلر ضمن اشاره به لذت همکاری با «لیندا همیلتون» و شخصیت بدزبان او می‌گوید: «دی‌ان‌ای «ترمیناتور» فیلمی با درجه‌ی سنی بزرگسال است. اگر با روش دیگری ساخته شود می‌تواند فریبنده باشد، هواداران چنین انتظاری از فیلم دارند.» میلر می‌گوید با «آرنولد شوارتزنگر» شرط‌بندی کرده بود که اگر کارگردان پنج بار از الفاظ رکیک استفاده کند ۲۰ دلار به بازیگر پرداخت کند.

«ترمیناتور: سرنوشت شوم» ۱ نوامبر آینده اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۹

چقدر این ادوارد فرلانگ رو دوس داشتم. و چقدر بعد از معتاد شدنش زشت و بی ریخت شد :(

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۵

خب کل داستان فیلم هم آپلود شد دلتونو به حرفای کامرون خوش نکنین جان تو سکانس اول فیلم میمیره گویا و اون دختر لاتینه میشه رهبر جدید جالب اینجاس کایل ریسی هم نخواهد بود چون جانی نیست که بفرسته پس قاعدتا سارا کانر باید میمرد و کلی باگ دیگه فکر کن چقدر باید هنر مند بود که هم داستان رو خراب کرد هم گند زده فیلم و هم به طرفداران دنباله توهین کرد تیم میلر قشنگ گل کاشته

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۱

ظاهرا سر و صداها و اعتراضات طرفداران سرسخت ترمیناتور یک و دو داره اثر میکنه . شخصا در یوتیوب هر پُستی درباره دارک فیت گذاشته شده بود به تفصیل اشاره کرده بودم که محور اصلی و جذابیت واقعی ترمیناتور روز داوری حضور لیندا همیلتون و ادوارد فرلانگ بود . مخصوصا رابطه پیچیده مادر و پسر که با حضور یک ربات عضله ای ، به سمت جدیدی میره و طی فیلم جان کانر که یک تین ایجر هست و عاشق موسیقی گانزن روزز ، کم کم از دنیای بچگی و فانتزی اش بیرون میاد و متوجه میشه مسئولیت داشتن یعنی چی . در یک صحنه فوق العاده میگه " اگر مادرم حرفهام رو گوش نمیده پس چطور قراره فرمانده آینده مبارزین علیه ترمیناتورها بشم " . شاید قلب دراماتیک این فیلم این باشه با جمله ای که سارا کانر روی میز چوبی داخل کمپ با چاقوش حک کرده " تقدیر نه " . جمله ای که از کایل ریس یاد گرفته از فیلم اول . که با مبارزه و خواست و اراده میشه تقدیر رو متوقف یا لااقل کند کرد . ظاهرا بعضی از این صداها بالاخره به عوامل فیلم جدید رسیده .

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۳

نرسیده خیالت راحت اینا تا با مخ زمین نخورن گوششون باز نمیشه

نمایش اسپویل