news-background
news-background

بازگشت سوپرمن‌ سابق به Arrowverse شبکه‌ CW

سال گذشته در کراس‌اور سالانه‌ی «اروورس» (Arrowverse) شبکه‌ی CW شخصیت «بت‌وومن» با بازی «روبی رز» را معرفی کرد. تهیه‌کنندگان دی‌سی در این شبکه امسال ابرقهرمان آشنای دیگری را وارد ماجرا می‌کنند. «تایلر هکلین» و «برندان روث» که پیش‌تر در نقش «مرد پولادین» یا «سوپرمن» ظاهر شده بودند، در چند مقطع زمانی مختلف لباس این شخصیت را به تن خواهند کرد.

هکلین و روث هر دو پیش از این در اروورس معرفی شده‌اند. هکلین در سریال «سوپرگرل» (Supergirl) در نقش سوپرمن و روث در سریال «ارو» (Arrow) و سپس «افسانه‌های فردا» (Legends Of Tomorrow) نقش «ری پالمر/اتم» را بازی کرده‌اند. روث که در سال ۲۰۰۶ در فیلم «سوپرمن بازمی‌گردد» (Superman Returns) به کارگردانی «برایان سینگر» نقش سوپرمن را ایفا کرده، هم در نقش شخصیت اتم و هم در نقش «کلارک کنت/سوپرمن» ظاهر می‌شود. در کراس‌اور جدید شبکه هکلین و روث هر دو لباس سوپرمن را به تن می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که در چه اپیزودهایی هکلین و روث در نقش سوپرمن ظاهر می‌شوند. این مگا-کراس‌اور که با نام «بحران در زمین‌های بی‌پایان» (Crisis on Infinite Earths) شناخته می‌شود با دنیای سریال‌های «اروورس» شامل سریال‌های «ارو»، «فلش»، «سوپرگرل»، «افسانه‌های فردا»، و «بت‌وومن» یکی می‌شود و در قالب پنج اپیزود و در دو بازه‌ی زمانی (سه اپیزود ابتدای در ماه دسامبر و دو اپیزود پایانی در ماه ژانویه) پخش خواهد شد.

اپیزودهای پایانی فصل‌های اخیر سریال‌های «فلش» و «ارو» اشاراتی کردند به این کراس‌اور جدید که با مجموعه کامیک‌های دی‌سی در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی هم‌نام است.

هکلین سریال جدیدی  تحت عنوان «زندگی دیگر» (Another Life) در مقابل «کیتی سکاف» در نت‌فلیکس خواهد داشت. فیلم «سوپرمن بازمی‌گردد» روث در گیشه به سوددهی رسید اما موفق نشد نظر مردم و منتقدین را جلب کند. این فیلم در دنیای «سوپرمن: فیلم» (Superman: The Movie) به کارگردانی «کریستفر ریو» می‌گذرد که سوپرمن را پس از سال‌های دراز به زمین بازگرداند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید